1

Onderwerp: waarmee snijden bij puzzelen

Deze vraag zal wel vaker gesteld zijn, maar ik gooi het toch nog maar es in de groep.
Waar snijden jullie mee bij het puzzelen?
Ik heb vandaag weer heftig zitten puzzelen, en ben over t algemeen niet ontevree maar.....mn snijranden worden niet zo netjes.

Ik gebruik meestal een scherp aardappelmesje maar dat gaat haperen.

dus kom maar op met de tips!!

Erika

2

Re: waarmee snijden bij puzzelen

Cutting wheel :Y  (kleine wieltje) En de randjes bijwerken met de flute/vein tool (beetje aaien zeg maar)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik gebruik het liefst de knife scriber tool, daar haal je na het snijden ook heel mooi de rafeltjes mee weg....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Ik gebruik ook een aardappelschilmesje, vind ik zelf toch het fijnst.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

eerst gebruikte wij ook het wieltje maar nu vinden we het prettiger om het net als jozien met de knife scriber tool te doen .
werkt lijkt ons iets prettiger met kleine hoekjes.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

6

Ik gebruik van alles, cutting wheel, paletmes, die knife tool en om de randjes mooi te krijgen weer iets als de ball tool, of die bloemblad tool (is dat niet die flute/vein tool?)
Maar ook weer een gewoon stanleymesje als ik heel scherpe hoekjes moet hebben.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Ik heb een set paletmesjes gekocht bij de Blokker (voor maar 2,95) en die gebruik ik, ik kan echt niet meer zonder!
Je moet ze alleen niet gebruiken om een groot stuk marsepein af te snijden zoals ik deed, ik sneed (diep!) in mijn vinger waarmee ik tegendruk gaf :s. Ze zijn echt vlijmscherp!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Ik doe het met een chirurgisch mesje. Superscherp.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.