1

Onderwerp: na een paar taarten gaan we nu aan de cupcakes beginnen

De afgelopen tijd heb ik wel al wat taarten gemaakt voor de verjaardag van ons zoontje enz, maar nu is er een vraag of ik voor iemand cupcakes wil maken.
Het is voor een bedrijf dus er moet een logo op komen.
Dit wilde ik laten drukken op eetpapier. Maar hoe dan verder???
Dacht zelf aan marsepein plaatje in de kleur van het bedrijf.
Maar hoe plak je dit vast? Met botercrame?  En waar maakt je het logo dan mee vast?

Dit zou de eerst keer zijn dus heb geen idee hoe het moet.
Kan iemand mij tips geven.
?
x

2

Re: na een paar taarten gaan we nu aan de cupcakes beginnen

Staat in verkeerde categorie ;) dit is om je gemaakte cupcakes te showen ... Maar iets meer naar onder in het forum staat info over bakken en decoreren ;)

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

3

hoi hoi, zie net dan een ander je al gemeld heeft.
je schrijft dat je na een paar taarten nu aan de cupcakes wilt beginnen, dus nu is mijn vraag: heb je uberhaupt dan ooit wel eens cc gebakken en versierd...niet om je af te kraken ofzo maar het lijkt mij niet echt verstandig als je nog nooit cc gebakken hebt :o

groetjes!

4

Bakelover schreef:

hoi hoi, zie net dan een ander je al gemeld heeft.
je schrijft dat je na een paar taarten nu aan de cupcakes wilt beginnen, dus nu is mijn vraag: heb je uberhaupt dan ooit wel eens cc gebakken en versierd...niet om je af te kraken ofzo maar het lijkt mij niet echt verstandig als je nog nooit cc gebakken hebt :o

groetjes!

Beetje vreemde opmerking, cupcakes zijn echt niet gigantisch anders dan taarten?

Het zijn in feite kleine taartjes, alleen het bekleden is anders.

Dus kan je inderdaad rondjes maken van marsepein of fondant en deze bevestigen met een beetje botercreme. Daarbovenop je decoratie of boetseersel.

Don't wreck a sublime chocolate experience by feeling guilty.  ~Lora Brody