Onderwerp: Mijn 1ste stapeltaart voor mijn dochter haar 16e verjaardag

mijn 1ste stapelstaat voor de 16e verjaardag van mijn dochter.
Ik moest hem stiekem maken ,want ze wilde geen taart,ze wou liever een appel kruimel vlaai van de H. . .
Tja dag ,ik dacht het niet he.dus alle momenten dat ze niet thuis was snel aan het taarten geslagen.
Dag van de taarten zelf ,vroeg ze voor wie bak je nou taart ,ik zei o voor een klant . o dan is het goed zei ze . gelukkig ging ze uit met vriendin en had ik de hele avond de tijd om de taarten af te maken pfff.
1e taart 3laags gevuld 1e & 3e Laag aardbeien jam met botercreme met aardbeien saroma en verse aardbeien en 2e laag aardbeien jam met banket bakkersroom.(gewone bischuit)).
2e taart 3 laags gevuld 1e & 3 e laag aardbeien jam en botercreme met caramel saroma en 2e laag aardbeien jam met banket bakkersroom.(chocolade bischuit)http://www.mijnalbum.nl/Foto-K46JNBDD.jpg

tips zijn altijd welkom ,maak pas 1/2 jaar taarten en met tylose ben ik nog niet zo,n ster dit was mijn eerste taart topper.
Hij is wel 3 x gebroken had hem bijna in de kliko gegooit maar had geen tijd meer voor nieuwe.

Sorry heel verhaal.

2

Re: Mijn 1ste stapeltaart voor mijn dochter haar 16e verjaardag

Onwijs leuke taart!

Ik heb je overigens even gemeld...want volgens mij mag deze bij Stapeltaarten!!

3

Goed gelukt voor de eerste keer hoor!! Ik moet over 2 wk een sweet 16 taart maken, maar mijn stiefdochter weet nog niet wat ze wilt....

n'Djoy elke dag!

4

Leuk hoor! Mijn dochter wordt eind september 17, ik heb haar een stapeltaart beloofd, dat wordt dan ook mijn eerste.....

5

Move to ~> Bruids- en stapeltaarten

Toppertje! Ik ben wel heel benieuwd wat je dochter er uiteindelijk van vond, ondanks dat ze geen taart wilde.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Ze vond hem wel LEUK zou je der niet echt een reactie van een puber dus he.
Maar haar vriendin logeerde bij ons en die zei, nou ik vind hem geweldig ik wou dat ik zo,n taart kreeg als ik jarig was lief he .
Maar ze heeft er toch wel van gegeten hoor de appel kruimel vlaai is een dag blijven staan hahaha. Bedankt gr. Ellen