Onderwerp: niet glad
na gisteren mijn eerste te hebben gemaakt heb ik het probleem gehad met het glad maken van de fondant, heb smoother maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dat ding echt moet gebruiken alles aan deze hobby is nieuw voor mij
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » niet glad
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
na gisteren mijn eerste te hebben gemaakt heb ik het probleem gehad met het glad maken van de fondant, heb smoother maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dat ding echt moet gebruiken alles aan deze hobby is nieuw voor mij
Op het internet staan verschillende how to video's over hoe je een cake met fondant kan bekleden. Ik vind zelf deze wel een goede uitleg geven, maar het is zeker de moeite waard om ook nog verder even rond te kijken. Succes, enne... oefening baart kunst!
je smoother strijk je als het ware overje fondant.
maar als je fondant (bijv. ballina) beetje plakkerig is, dan leg ik zelf eerst een velletje bakpapier erop en dan pas gladstrijken.
Succes!
Groetjes, Mireille
Je kan je taart nadat je hem hebt afgesmeerd met botercreme ook even een uurtje in de koelkast zetten.. Zo kan de boter goed hard worden..
Er daarna met een heet paletmes langsgaan en dan wordt de botercreme mooi glad..
Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » niet glad