1

Onderwerp: verjaardagstaart

hallo allemaal,

Komende zondag ben ik jarig, en dat is natuurlijk de uitgelezen kans om eens lekker van alles uit te proberen wat taarten betreft. Want als hij mislukt is ie tog maar voor mezelf.

En dit is het resultaat. Feedback altijd welkom. Nog wel ff 2 vraagjes. hoe krijgen jullie de taart altijd zo strak? met veel botercreme? en is deze taart ook te saai?

groetjes Sjoukje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-STIZ3GI3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ARCSKFS8.jpg

Re: verjaardagstaart

Nee hoor helemaal niet saai!! Eenvoud siert juist vaak ;)

en voor de andere vraag... geen idee, ben ook nog beginner...
Maar een prachtig mooie taart hoor :thumb:

3

Wat een mooie taart, lief met die rozen :thumb: !

Wat betreft je vraag over het strak krijgen: je hoeft niet veel botercreme te gebruiken bij het afsmeren. Maar hoe netter je afsmeert, hoe strakker de taart wordt. Dus zorgen dat de taart "strak in de creme" zit, dan even in de koelkast zodat de botercreme kan opstijven. Daarna bekleden met marsepein/fondant en goed smootheren. Succes!

4

Helemaal niet saai! Als je het rustig houdt kan je juist goed de focus op iets leggen..in dit geval je rozen  :thumb:

Goed gedaan hoor!
En wat betreft hoe je een strakke taart krijgt sluit ik
me volledig aan bij bovenstaande  :thumb:

Alvast een fijne verjaardag zondag!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

5

Supermooie taart, Zeker niet saai.

Oefenen oefenen oefenen en expirementeren, Zo heb ik mijn taart enigszins strak gekregen.

Happy birthday to you.

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

6

Bedankt voor de hulp en leuke reacties!

7

Heel mooi! Vanwaar haalt iedereen die onderzetter vraag ik me echt af.. Waar is t te bestellen en onder welke naam?

8

deze onderzetter heb ik zelf gemaakt. 2 cirkels tekenen op een kartonen doos, deze uitsnijden. op elkaar plakken met plakband, plakolie er overheen en dan transperant pakpapier erover en klaar is kees

9

Thanks, handig!