Onderwerp: Ben begonnen met mijn 1e strik...toch zonder tylose...maar...
ik vraag me af of ik de onderste rand met wit hier nu kan wachten tot morgen...ik zou graag de sauna in willen gaan...
of moet ik ze omdraaien en afmaken??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ben begonnen met mijn 1e strik...toch zonder tylose...maar...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik vraag me af of ik de onderste rand met wit hier nu kan wachten tot morgen...ik zou graag de sauna in willen gaan...
of moet ik ze omdraaien en afmaken??
Ik wacht altijd tot de volgende dag.
oh wat heerlijk....dan zet ik de sauna toch maar aan....
Ja die heb jij natuurlijk "gewoon" in huis daar
Ja van alle gemakken voorzien...ook al zou ik soms iets minder gemakken willen hebben en iets dichter bij Nederland willen wonen ...
ff op de koffie bij Niek zijn ouders zit er niet bij...maar ja...je kan niet alles hebben he?
weet je wat, mag jij een weekendje in mijn huis van alle ONgemakken genieten, zoals je schoonouders bezoeken, dan dan geniet ik een weekendje van jouw gemakken in jouw huis!
weet je wat, mag jij een weekendje in mijn huis van alle ONgemakken genieten, zoals je schoonouders bezoeken, dan dan geniet ik een weekendje van jouw gemakken in jouw huis!
ik denk dat wij een deal hebben...
Helaas kunnen wij geen deal sluiten... maar anders had ik me graag aanbevolen gehouden om een weekje met je te ruilen van huis
Ooh miss doe ik dat fout met de strikken
zonder tylose is het afwachten en ik zou ze zeker niet de sauna in nemen
maarre die sauna wil ik wel
dan maar minder ver van mijn schoonouders
maar das flauw want die "hemelen"al alletwee
ik wil die sauna ook wel, en het kan mij niet ver genoeg van mijn schoonouders vandaan zijn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ben begonnen met mijn 1e strik...toch zonder tylose...maar...