Onderwerp: Mijn eerste trouwtaart en eerste gestapelde trouwtaart
Ik kijk nu al een tijdje rond op het forum en dacht laat ik ook eens gaan kijken of het mij lukt om een foto te uploaden, we zullen zien 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste trouwtaart en eerste gestapelde trouwtaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kijk nu al een tijdje rond op het forum en dacht laat ik ook eens gaan kijken of het mij lukt om een foto te uploaden, we zullen zien 

Jaahh..het is gelukt en je taarten ook...MOOI!!
Dat ziet er allemaal heel mooi en chique uit!!!

Erg mooi.
Lieve dames,
bedankt voor jullie lieve reacties, ik ga kijken of ik meer taarten kan uploaden 
Mooie taarten zeg!Ik vind de bloemen van je stapelbruidstaart erg leuk 
Maar nu wil ik wel eens weten, hoe blijven die nu zo mooi aan de zijkant 'hangen'? want als ik zoiets doe, valt het altijd naar beneden door 't gewicht..Hoop dat je me het antwoord kunt geven!
Ziet er echt heel mooi uit.
Ziet er echt heel mooi uit.
Heel erg mooi!! en het is je gelukt 
Mooie taarten zeg!Ik vind de bloemen van je stapelbruidstaart erg leuk
Maar nu wil ik wel eens weten, hoe blijven die nu zo mooi aan de zijkant 'hangen'? want als ik zoiets doe, valt het altijd naar beneden door 't gewicht..Hoop dat je me het antwoord kunt geven!
Ik heb de bloemen geplakt met Royal Icing.. ook weer geleerd op het forum. De bloemen blijven super plakken, even aandrukken en vasthouden en ze laten niet meer los 
Mooi hoor
Mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste trouwtaart en eerste gestapelde trouwtaart