1

Onderwerp: Website kleurencominaties

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden las ik ergens op dit forum een website voor mooie kleurencombinaties. Dan kon je hem op een bepaalde sfeer zetten (bijvoorbeeld romantisch of modern) en dan kwamen er passende kleurenschakeringen uit.

Weet iemand wat ik bedoel en heeft iemand die link nog?

Ik kan het niet meer vinden en heb nu natuurlijk spijt dat ik hem niet heb opgeslagen  :grr:

alvast bedankt!

2

Re: Website kleurencominaties

ik luister effe mee, ben errug benieuwd :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Weet niet of je deze bedoelt, maar ik gebruik deze graag: http://colorschemedesigner.com/

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Jaaa die bedoelde ik! TE GEK ! Dank je wel :)

5

Ik weet nog twee leuke websites waar ze verschillende kleurenpaletten hebben staan. Erg inspirerend ook.

Design Seeds

Photo Card Boutique

Maar de website die Marianne noemt is ook een goede kende ik nog niet.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

6

:thumb:  dankdank :Y  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Wat is het eigenlijk precies?? Zijn die site's alleen maar om kleuren vanaf te halen? Of ook om een website te maken?? Ben wat dat betreft een gigantische leek..... :o

8

Pandora schreef:

Wat is het eigenlijk precies?? Zijn die site's alleen maar om kleuren vanaf te halen? Of ook om een website te maken?? Ben wat dat betreft een gigantische leek..... :o

Ze zijn vooral bedoeld om leuke en goede kleurencombinaties voor je website te selecteren. Websites maken is iets meer werk :)

9

Aandetaart schreef:
Pandora schreef:

Ze zijn vooral bedoeld om leuke en goede kleurencombinaties voor je website te selecteren. Websites maken is iets meer werk :)

Dus als  ik het goed begrijp kun je dat copieëren en dan op de website plakken???

10

Je kunt de kleurcodes, te herkennen door het hekje # gevolgd door 6 tekens inderdaad voor je website gebruiken. Deze moet je in CSS bestanden gebruiken, enige kennis van de techniek is dus wel vereist.

Als je aangeeft wat je waar zou willen doen dan kan ik wel even kijken?

11

Die website van mij zal nog wel eens komen, althans, dat is toch de bedoeling.... :)

12

Pandora schreef:

Die website van mij zal nog wel eens komen, althans, dat is toch de bedoeling.... :)

Waar wacht het op dan? :)

13

Aandetaart schreef:
Pandora schreef:

Waar wacht het op dan? :)

Tijd hebben..... :think: