Onderwerp: populaire bruidstaarten
Ik weet niet of jullie dezelfde trend zien, maar bij mij zijn de witte taarten met rozen in roze of rood erg populair.
Gisteren weer 2 variaties. Ik vind ze overigens geweldig om te maken

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » populaire bruidstaarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik weet niet of jullie dezelfde trend zien, maar bij mij zijn de witte taarten met rozen in roze of rood erg populair.
Gisteren weer 2 variaties. Ik vind ze overigens geweldig om te maken

Mooi!!!
Mooi zeg! En die strik op de 2de taart....supermooi! maak je die volgens een bepaalde how-to?
lijkt me geweldig om ook zulke mooie te kunnen maken...
Mooie taarten.
Super mooie taarten!
(Zelf vind ik het altijd erg mooi als de cakedrum ook bekleed is)
Erg mooi!
Prachtig gedaan..ik houd ervan!
En de trend herken ik zeker..hoewel het bij mij vooral veel wit is. Een enkele inderdaad met rood. Toch apart dat daar zo'n lijn in te ontdekken valt he
.
Lijn of niet: ze zijn echt PRACHTIG

wow..mooi hoor 
Mooi zeg! En die strik op de 2de taart....supermooi! maak je die volgens een bepaalde how-to?
lijkt me geweldig om ook zulke mooie te kunnen maken...
Dank je wel voor het compliment.
De how to van de strik leg ik je graag uit tijdens een over the top workshop.

Erg mooi!
Prachtig gedaan..ik houd ervan!En de trend herken ik zeker..hoewel het bij mij vooral veel wit is. Een enkele inderdaad met rood. Toch apart dat daar zo'n lijn in te ontdekken valt he
.
De volgende 3 witte bruidstaarten met rozen staan al op de agenda... 
Heel mooi!! Je rozen ben ik wel jaloers op. 
mooi
en wat zijn de maten
ik vind dat zo moeilijk schatten op een foto en je vullingen ,ook altijd leuk om te weten
groetjes Carla
Mooie taarten!! Ik heb mijn 1e bestelling voor een bruidstaart: Wit met rood... maar weet niet of dit een trend is 
mooi
en wat zijn de maten
ik vind dat zo moeilijk schatten op een foto en je vullingen ,ook altijd leuk om te weten
groetjes Carla
Speciaal voor jou dan;
De maten waren voor beiden 15- 20- 25.
De vullingen waren;
champagnecreme met frambozen en voor taart 2 vanillecreme met aardbeien en lemoncurd en aardbeienmeringuecreme.
Prachtig! Toevallig staat er hier nu ook eentje in de koeling klaar
Hoe maak jij de rozen vast? Met Icing?
Ziet er mooi uit vooral de bloemen
Prachtig! Toevallig staat er hier nu ook eentje in de koeling klaar
![]()
Hoe maak jij de rozen vast? Met Icing?
Ik zet de rozen in de taart met bloemendraad of een cocktailprikker. Indien nodig doe ik er nog een kloddertje icing bij.
Zien er strak en mooi uit!
Hier is wit met rozen ook erg populair.
Ik vind ze allebei heel gaaf!

Lot schreef:Prachtig! Toevallig staat er hier nu ook eentje in de koeling klaar
![]()
Hoe maak jij de rozen vast? Met Icing?Ik zet de rozen in de taart met bloemendraad of een cocktailprikker. Indien nodig doe ik er nog een kloddertje icing bij.
Steek je het bloemdraad dan direct in de taart of doe je hier nog iets omheen? Mooie taarten zeg!
zoete kunst schreef:Lot schreef:Prachtig! Toevallig staat er hier nu ook eentje in de koeling klaar
![]()
Hoe maak jij de rozen vast? Met Icing?Ik zet de rozen in de taart met bloemendraad of een cocktailprikker. Indien nodig doe ik er nog een kloddertje icing bij.
Steek je het bloemdraad dan direct in de taart of doe je hier nog iets omheen? Mooie taarten zeg!
In principe steek ik het bloemendraad zo in de taart ( tegen de tijd dat dat draad zou gaan roesten is de taart allang verteerd..
Als ik bloemendraad gebruik met tape eromheen dan zet ik het wel eerst in een rietje, want bloementape wordt anders ' soppig' in de taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » populaire bruidstaarten