1

Onderwerp: Help Werthers echte vulling en....?

Nou vond ik hier een recept voor Werthers echte vulling die ik graag wil uit proberen voor mijn Zoon die er erg gek op is. Nu zocht ik een tweede laag die er eventueel bij zou passen, maar de enigste die ik zo snel kon vinden was een chocolade tegenhanger.

Helaas hij mag geen chocola!

Wat zou daar nog meer bij passen?

Alvast bedankt!

2

Re: Help Werthers echte vulling en....?

Zwitserse room?

3

Aangevette slagroom (zie recepten)? Of vlaaivulling, bijv. kersen of tropische vruchten? Of negerzoenen-vulling (gewoon prakken zonder de koekjes, las ik laatst ergens hier). Ik weet niet hoe zoet jij het wilt en waar hij van houdt.

Tieneke

4 Laatst bewerkt door Sas-22-kia (25-08-2012 08:58)

Tante Tien schreef:

Aangevette slagroom (zie recepten)? Of vlaaivulling, bijv. kersen of tropische vruchten? Of negerzoenen-vulling (gewoon prakken zonder de koekjes, las ik laatst ergens hier). Ik weet niet hoe zoet jij het wilt en waar hij van houdt.

Tieneke

Kersenvulling kan, de negerzoenen dan weer niet, want daar zit weer chocolade omheen.  :)
Hij houd dus van werthers echte, caramel fudge, drop, roze koeken en stroopwafels dat zijn een beetje zijn favoriete koekjes en snoepjes.

Lizaa schreef:

Zwitserse room?

Maar gele room is hij ook erg gek op, dus dat is op zich een goede vulling voor erbij en dat heb ik ook nog staan.  :D

5

Dank Dames!

6

Of anders koekkruimels (die van de stroopwafels) verkruimelen door de botercrème?

7

Dat klinkt ook lekker!

Kun je gewoon alles door je botercreme mixen?
Ik snap dat je er geen vochtige dingen in moet doen, maar neemt de botercreme dan ook de smaak op of proef je dan gewoon alleen de stukje stroopwafel. Ik ga dat eens uitproberen, want daar heb ik nog helemaal geen ervaring mee. (Ben dan ook nog maar pas begonnen natuurlijk  ;) )

8

Stroopwafelpudding van Mona?