Onderwerp: Ook nog maar even voorstellen ;-)
Ik lees al ontzettend lang mee op dit forum en heb heel lang getwijfeld of ik me wilde wagen aan de taarten bakken hobby. Uiteindelijk heb ik toch de knoop doorgehakt en heb ik het bakvirus helemaal te pakken. Ik ben al een tijdje actief op het forum, maar heb me nog helemaal niet voorgesteld .
Ik ben dus Jolanda, 26 jaar, getrouwd en moeder van 2 kleine kinderen. Sara wordt in september 3 en Tomas is net 1 geworden. Ik ben huismoeder en geniet daar ontzettend van.
Eigenlijk had ik ruim een jaar geleden al willen beginnen met taarten bakken. Of eigenlijk was mijn eerste project geboorte koekjes. Helaas ben ik nooit verder gekomen dan de proef koekjes, want Tomas werd na zijn geboorte heel erg ziek. Hij heeft een bacteriële hersenvlies ontsteking gehad en heeft daar wonder boven wonder niks aan over gehouden.
Toen hij weer thuis kwam ben ik lange tijd heel erg bang geweest voor hem. Ik durfde nergens aan te beginnen. Al mijn tijd was ik met hem bezig, terwijl zijn gezondheid dat al lang niet meer nodig had. Het heeft even geduurd voordat ik het aandurfde om hem weer een beetje los te laten. Uiteindelijk heb ik mijn eerste 2 taarten gebakken voor zijn eerste verjaardag. Zijn eerste verjaardag was extra bijzonder. Niet alleen omdat hij 1 werd, maar ook omdat het voor mij een soort afsluiting was van die vervelende periode.
Nu heb ik het bakvirus gelijk behoorlijk te pakken. Ik vind het ontzettend leuk om te doen en het ene project is nog niet afgerond of ik ben ik mijn hoofd alweer met het volgende bezig. Ik hoop ooit net zulke mooie creaties te kunnen maken als dat ik soms op deze site tegen kom. Wat een kunstwerkjes zijn het soms. Prachtig.
Veel oefenen dus maar .