Re: Mijn laatste bruidstaart, ik stop ermee!

Onder het motto een mooie foto doet wonderen, heb ik de foto's van de fotograaf er even bij gezet. Maakt toch wel veel verschil :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

52

Een prachtige taart!

53

Prachtige taart!!! En ja, ook mooie foto's ;) 

Ook ik wens je veel sterkte, hopelijk kun je als amateur met veel plezier aan je taarten werken :) En wie weet wat de toekomst je ooit brengt...

Lieve groetjes!!
Kim

54

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Edit: Inmiddels ben ik druk bezig met proberen te redden wat er te redden valt!! Als je wilt duimen, graag  :thumb:

:thumb: ik duim !

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

55

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Onder het motto een mooie foto doet wonderen, heb ik de foto's van de fotograaf er even bij gezet. Maakt toch wel veel verschil :)

Ja, prachtig, zeg. Iedereen z'n vak. Doet deze fotograaf goed.
En jij de jouwe, want dit gaat vast niet je laatste professionele worden. Ik zet in op Suus!

56

Wat een prachtige taart weer. De foto's van de fotograaf zijn overigens ook super!

Jammer te horen dat je er gedeeltelijk mee gaat stoppen. Toch is het bewonderenswaardig dat je deze keus hebt gemaakt en dat je hiermee voor jezelf kiest. Blijf vooral taarten maken voor de hobby, dat is ook erg leuk kan ik je vertellen! En zo kunnen wij ook blijven genieten van jouw kunstwerken. Succes meid.

Ik weet helaas ook hoe het is als je,je passie moet laten varen vanwege je gezondheid  :s
En hoe verstandig het allemaal mag zijn, pijn doet het wel degelijk..
Het is al een aantal keer gezegd, maar als je dan mag afsluiten, dan moet het ook wel met deze zijn!
Een echte 'jaw-dropper' (tja, kaak-afzakker bekt niet zo lekker hè? :think: )

Heel veel succes, en ik weet zeker dat we van je expertise nog mogen genieten!! :thumb:

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

Wat een mooie taart Suuz en wat een mooie foto's.
Lees nu pas je verhaal  :o , maar goed zit ook niet meer zoveel op het forum. Ik hoop dat je toch weer een nieuwe draai aan alles kan gaan geven, want je maak toch prachtige taarten.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

59

Wat een mooie taart. Maar wat werd ik verdrietig van jouw verhaal. Ik voel met je mee en wens je veel sterkte met een nieuwe balans te vinden. Liefs, Bianca

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

60

Prachtig!!!

Life can be so sweet!!

61

wat een prachtige taart. jammer dat je er mee stopt, maar zoals ik lees niet helemaal.
Jezelf staat op de eerste plaats. veel sterkte en suc-6 etc.

62

Prachtig!
ik snap heel goed dat het lastig kan zijn om de passie kwijt te raken in de golf van opdrachten!
Ik heb een eenmanszaak in kunst. (schilderijen, tekeningen, illustraties, vormgeving en schilderingen).
Veel mensen snappen niet dat het zwaar kan zijn! 'Het is toch je hobby?' Dan is het toch altijd leuk... Eh.. Het is niet mijn hobby, maar ik heb van mijn passie mijn werk kunnen maken.

Bij elke opdracht die ik heb ga ik bij mijzelf na hoe ik zo dicht mogelijk bij mijzelf kan blijven en toch aan de opdracht voldoen.

liefs maxime (tari)
(www.maxime-art.nl)

Enthousiaste groet, Maxime

Ter informatie:
Na een lange strijd ben ik uiteindelijk toch helemaal gestopt, en dit was inderdaad mijn laatste bruidstaart.
Mijn bedrijf bestaat niet meer, ik ben sinds 1-1-2013 uitgeschreven bij de KVK.
Met passie (of gebrek daaraan) heeft het nooit van doen gehad.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

64

Ik wens je het allerbeste!!! Vind het wel erg jammer dat jet het niet meer doet....zulke supermooie taarten. :Y Ik heb wel veel respect voor je en je moet doen wat je harte je ingeeft en heb er dan ook begrip voor. Succes en sterkte toegewenst!!

65

ooo jee wat een vervelend nieuws toch
dat je dit hebt moeten opgeven is zeer triest
ik hoop dat je met je amateur taarten ons bliijft inspireren en wie weet wat de toekomst brengt......het breien gaat je goed af in iedergeval :lol: