1 Laatst bewerkt door Suikertaartjes-Suuz (03-10-2012 11:42)

Onderwerp: Mijn laatste bruidstaart, ik stop ermee!

Hier is dan mijn laatste bruidstaart, een waar genot om te maken!
Het was zo'n lief bruidspaar en het ontwerp dat de bruidegom had gemaakt was erg inspirerend :)

Maar ik stop er dus mee. Ik trek het financiëel, emotioneel en lichamelijk niet meer, dus ik word amateur! De keus heb ik al een tijdje geleden gemaakt en inmiddels doet het minder pijn om het te zeggen.
Het voelt zelfs wel als een opluchting nu, omdat ik nu van mijn werk weer mijn passie kan maken :)

Edit: Inmiddels ben ik druk bezig met proberen te redden wat er te redden valt!! Als je wilt duimen, graag  :thumb:

Hopelijk vinden jullie mijn laatste officiële bruidstaart een mooi afsluiting!

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/422336_427492780629592_2008995739_n.jpg

Oh, en de workshops die eventueel nog in de planning staan kunnen dus ook helaas niet doorgaan. Maar ik zal zo nu en dan nog wel wat tips hier en daar plaatsen :)

De mooie foto's van de fotograaf staan hier. Dat is echt andere koek :)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/550616_442424352469768_105452787_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/643923_442424169136453_206036481_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/225964_516435938384232_443550277_n.jpg

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

2

Re: Mijn laatste bruidstaart, ik stop ermee!

wat een prachtige afsluiting! een kunstwerk. ik vond je werk altijd al erg inspirerend.. Succes met wat je verder gaat doen! en hopelijk zien we af en toe nog een prachtig 'amateur' taartje langs komen

Prachtig mooie taart!! Fijn dat je nu aan jezelf denkt!! En het is prettig dat je van je werk weer een passie kan maken!!

Heel veel succes en sterkte!

4

Amateur met hoofdletter A !!

Heb genoten van je creaties op je site en hier. Wens je de nodige rust en gezondheid en natuurlijk ook de rust op het financiële vlak toe. 

Heel veel sterkte!

Liefs,
Petra

Like me on Facebook : buttercream.nl

Meis wat een prachtige "laaste" taart! Wens je heel veel succes met alles en hoop stiekem toch om nog eens een mooie creatie van je voorbij zien komen! x

Ja hoor, ik word gewoon weer amateur :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

7

Wauw, die is fantastisch!!!!

8

prachtig!
ik zag hem al op facebookvoorbij komen

erg jammer dat je ermee stopt, maar je moet lekker aan jezelf denken.
wie weet ga je over een aantal jaren toch weer verder!

ik heb zelf vroeger ook jaren als banketbakker gewerkt en er mee gestopt. af en toe voor ons zelf wel gebakken natuurlijk , maar vorig jaar toch weer begonnen in mijn vrije tijd om te bakken voor anderen.

dus wie weet pak jij ook alles weer op na een flinke rustpauze
een tip:  bewaar wel de basis spullen en doe niet zoals ik alles ( echt alles) weg. ( krijg je zeker weten spijt van)  nu moest ik alles weer opnieuw kopen

succes met de dingen die je gaat doen , nu je laatste officeele taart klaar is!

groetjes claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

9

Je kan wel zien dat je genoten hebt van de bruidstaart, prachtig resultaat! Nog veel geluk met het amateurbakken!

Maak elke taart alsof het je laatste is!

10

Ik zag m ook al langskomen op FB, hij is prachtig.... echt een waardig "afscheid"
Jammer wel, maar ja gezondheid gaat voor..... Wie weet in de toekomst!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

11

Prachtige taart en de toekomst brengt je vast weer heel veel nieuwe mooie dingen!

12

Wat een prachtige "professionele taart" echt heel mooi. Ik kijk nu al uit naar je "amateur" taartjes  :thumb:

13

Prachtige taart!!
Het woord amateur past niet bij het talent wat jij hebt. Maar gelukkig kun je er weer je passie van maken. En kunnen wij hier genieten van je creaties  :)  Je hebt zo'n mooie aparte stijl!!
Veel succes met alles verder, en ook al kennen wij elkaar niet, dit wilde ik toch tegen je zeggen.     
Je leest onderliggend het verdriet door je verhaal heen......
Sterkte en heel veel succes.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

14

Wauw! Een plaatje! Zoals gewoonlijk ;)
En heel goed dat je aan jezelf denkt :thumb: 
Succes ermee :)

15

Jeetje, ik schrik hier eigenlijk van. Uiteraard niet van de taart, want die is natuurlijk prachtig. Maar, jee, een talent als jij  en dan stoppen.. Jij bent de grootste taartenmaker van Nederland!!
Jij bent onze Peggy Porschen! :Y

Uiteraard is aan jezelf denken een goede beslissing, want als dat niet kan in combi met je taartenzaak dan gaat er iets niet goed.

Maar kan je het anders organiseren? Misschien moet je beginnen, mocht je nog willen tenminste, om je workshopprijs aanzienlijk in de plus te gooien. Misschien dat niet iedereen meer komt, maar vast nog wel mensen die echt willen, want van iemand als jij leren wil iedereen wel.
Ik zou voor je hopen dat jij je taarten ook voor een hogere prijs kon verkopen, want dat zijn ze echt waard. Ken echter de Limburgse markt niet..

Als ik (of wij) hier iets kunnen doen voor je op een ander gebied, moet je het laten weten. Echt!!

Strekte meid!

16

Een prachtige taart als afsluiter. Je hebt gelijk dat je ervoor kiest om als amateur doot te gaan en er zo weer een leuke hobby van te maken. Zo gaat jouw talent niet verloren en krijg je er misschien veel meer plezier in. Succes  :thumb:  Je blijft jouw taarten toch wel showen hè?? :Y

17

Wow wat een mooie afsluiting, en denk zeker aan je zelf
hoe moeilijk dat soms kan zijn.
En geniet van Amateur  zijn :)

18

Mooie taart Suuz!! En goed te horen dat je in de eerste plaats voor jezelf kiest. De rest komt later wel weer. Maarre.... niet de lat zo hoog leggen voor 'ons amateurs' hoor  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

19

Prachtige taart! Heel chique! :Y

Een wijze beslissing, maar wel jammer.  :/ Ik hoop nog heel veel kunstwerken van je te zien.

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

20

Wat een ongelofelijke mooie taart!! Had hem graag ook op mijn bruiloft gehad, al was het waarschijnlijk een beetje te veel geweest...
Succes met de tijd die je voor jezelf krijgt, het is soms zo belangrijk!!

21

Wat een beauty van een stapel! Een prachtige afsluiter. En wat een moedige beslissing van je, Suuz. Het feit, dat het nu voelt als een opluchting en dat je van je werk wéér je passie kan maken (wat het schijnbaar niet meer zozeer was als professional), geeft aan, dat het een goede beslissing is. :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

22 Laatst bewerkt door NatalieAnne (23-08-2012 20:00)

Je gaat er in ieder geval uit met een knaller van een supertaart. Ik hoop dat je als amateur weer gaat genieten van je hobby en ons laat genieten van jouw creaties.

Ik wens je rust in je hoofd dan gaan de vingers vanzelf weer kriebelen.

Liefs Natalie

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

23

Een heel waardig afscheid van het bedrijfsleven.
Prachtig.

En nu JIJ, leer weer te lachen en te leven.
sterkte met het leren.

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

24

Dat zal een moeilijke beslissing geweest zijn Suuz.
Ik vermoed dat je taarten als amateur misschien nog wel mooier zullen worden als die je als prof gemaakt hebt.
Deze is natuurlijk ook wel allemachtig prachtig maar dadelijk kun je er zoveel tijd en energie insteken als jou zelf uitkomt.
Ik ben heel benieuwd hoe veel mooier je taarten dan gaan worden als dat al mogelijk is.

Ik wens je veel sterkte en geluk om je leven weer goed op de rit te krijgen, hopelijk gaat het dan vanzelf weer kriebelen om weer op de prof toer te gaan.

Groetjes, John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Geweldig mooie taart!!

Sterkte...