Lieve Suuz,
Soms moeten er keuzes in het leven gemaakt worden die zo oneerlijk en zo verschrikkelijk jammer zijn, dat het niet in woorden is uit te drukken. Je hebt een ongelooflijk talent en het is jammer dat je het economische klimaat en je turbulente privéleven tegen hebt gehad, wat ook weer zijn weerslag heeft gehad op je lichamelijk gezondheid. Ik heb ik je leren kennen als een geweldig lief mens en ik ben dankbaar dat ik een workshop bij je heb mogen volgen. Het leven is niet altijd het gemakkelijkst voor de meest aardige en meelevende mensen zoals jij. Ik weet zeker dat je ook hieruit weer sterker tevoorschijn komt en dat je uiteindelijk alle liefde en geluk zult vinden die je verdient! Ik hoop dat je zowel op geestelijk als lichamelijk vlak, maar natuurlijk ook op sociaal en economische vlak heel snel weer je oude krachtige zelf zult zijn. Met de liefde, vriendschap en steun van de mensen om je heen en op dit forum moet dat zeker lukken. Ik wens je alle geluk, wijsheid en liefde toe om je toekomst er mooi en zonnig uit te laten zien. Gelukkig blijf je wel bakken, want het zou eeuwig zonde zijn om je talent niet meer te gebruiken, dus ik verwacht zo nu en dan een taart voorbij zien komen. Deze laatste taart was zeker een waardige afsluiter van een voor jou zo turbulente periode, waarin je zoveel moois geproduceerd hebt. Ik hoop ook dat het je lukt om op welke manier dan ook, zij het in mindere mate, bruidstaarten te blijven maken.
Voor nu: het ga je goed Suuz de professional, WELKOM Suuz de getalenteerde hobbybakker 
Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi