Onderwerp: Hartentopper
Ik zie regelmatig bruidstaarten voorbij komen met 2 harten bovenop als topper.
Kan mij iemand vertellen hoe en met wat dit gedaan wordt? Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar vindt hier niks over terug.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hartentopper
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie regelmatig bruidstaarten voorbij komen met 2 harten bovenop als topper.
Kan mij iemand vertellen hoe en met wat dit gedaan wordt? Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar vindt hier niks over terug.
ik heb ze ook geprobeerd te maken, viel nog tegen! Ik heb fondant met tylose, om een "hart" uitsteker gedaan, en dat late ndrogen. Maar kreeg het erg lastig weer van de uitsteker af.
Dus ik lees mee, voor dé tip!
Fondant met tylose eronder. Dan uitsteken en laten drogen om de zijkant ? Net zoals je een strik maakt, lukt dat niet ? Is ook maar een gokje hoor ....
Ik heb op een papiertje de vorm getekend die ik wilde hebben, het papiertje toen in een plastic mapje gedaan, zodat er niks aan blijft plakken.
Fondant met gum paste gemengd en er een strook van gesneden. Deze strook gebruik je om de contouren van je afbeelding te leggen. Flink laten drogen.
Op deze manier krijg je geen platte topper, maar een open topper.
Voor een platte topper zou ik de vorm iets dikker uitsteken, er een stukje spaghetti indien en dan laten drogen. Door het stokje kan je hem in de taart prikken.
Ik hoop dat t duidelijk is, zit op mijn foon te tikken, dus ben wat kortaf
Ik heb op een papiertje de vorm getekend die ik wilde hebben, het papiertje toen in een plastic mapje gedaan, zodat er niks aan blijft plakken.
Fondant met gum paste gemengd en er een strook van gesneden. Deze strook gebruik je om de contouren van je afbeelding te leggen. Flink laten drogen.Op deze manier krijg je geen platte topper, maar een open topper.
Voor een platte topper zou ik de vorm iets dikker uitsteken, er een stukje spaghetti indien en dan laten drogen. Door het stokje kan je hem in de taart prikken.
Ik bedoelde inderdaad een open hartentopper. Was ook niet echt duidelijk uit mijn vraag. Bedankt, ga ik dat eens proberen.
Ik hoop dat t duidelijk is, zit op mijn foon te tikken, dus ben wat kortaf
Het is helemaal duidelijk en je bent absoluut niet kortaf.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hartentopper