1 Laatst bewerkt door Bakker81 (29-01-2013 19:34)

Onderwerp: Puzzelplaatje invriezen en op taart leggen

Hoi Allemaal,

Ik heb vooraf een puzzelplaatje van Mega Mindy gemaakt. Die heb ik nu in de vriezer liggen.
Binnenkort maak ik de definitieve taart. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik het puzzelplaatje nu het beste op de taart krijgen?
Kan ik hem bevroren en al op de taart leggen en vanzelf laten ontdooien (dat gaat waarschijnlijk wel het makkelijkst, want ondooit krijg je hem waarschijnlijk weer moeilijk van het insteekhoesje op de taart?), hoe gaat het dan met de fondant eronder? Moet er bijvoorbeeld nog eetbare lijm onder, zodat hij vast blijft zitten of komt hij door het condenseren al aan de taart vast te zitten.
Wie heeft er tips voor me? Want het plaatje is best mooi geworden en dat wil ik nu niet verpesten..... ;)
Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit oplossen.
Alvast bedankt!

Groetjes,
Bakker81

2

Re: Puzzelplaatje invriezen en op taart leggen

Je kunt het plaatje het makkelijkst bevroren op je taart leggen , liefst in één keer goed . Lijm eronder hoeft niet , condens doet het plakken . NIET AANKOMEN , want hij gaat vrijwel direkt ontzettend zweten maar dat trekt weer helemaal weg .

Succes !

Carpe Diem !

3

Re: Puzzelplaatje invriezen en op taart leggen

Monique, Dank je voor je reactie... dan ga ik het zo doen! Altijd handig om te weten, zo kan er niets fout gaan bij mijn eerste opdracht ;)