1

Onderwerp: Wat een rotklusje!!

Ik dacht, laat ik eens een taartje maken met marshmellowfondant maken!
Nou dat viel toch even mooi tegen :(
Dat spul plakt als weet ik niet wat. Ik heb het maar weggegooid. Zonde, want ik dacht een goedkope manier te hebben om eens iets anders te kunnen maken......
Ik heb nog marsepein over, dus dan maar daar mee...

2

Re: Wat een rotklusje!!

Jammer dat het niet werkte. Bij mij gaat het eigenlijk altijd wel goed hoor! Wel fijn is om echte marsmellows (fresia bv. ) te nemen. Die plakken nm.minder dan de spekjes en huismerkmml.

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

3

Re: Wat een rotklusje!!

Je moet veel bloemsuiker gebruiken. En als je iets maakt bv bloemen ofzo, moet je ook zien dat je een beetje bloemsuiker op je vingers doet.
Niet opgeven, want ik zelf gebruik het ook veel. En het is idd veel goedkoper.

4

Re: Wat een rotklusje!!

Ik moet, bedacht ik me, dat crisco nemen...
Dit waren wel amerikaanse marshmallows :)

5

Re: Wat een rotklusje!!

inderdaad meer suiker(poeder) gebruiken. Wat ik wel een keer heb gedaan, is heel veel suiker erin doen en dan voelde het goed, omdat het nog warm was. Toen het afkoelde was het wat te droog, dus had ik er te veel in gedaan, maar zolang het nog plakt gewoon meer poedersuiker erdoor kneden (dan maar vieze plakhanden).

Mijn website: Presentaart

Re: Wat een rotklusje!!

Hoi Seer,
Ik maak altijd een kuilin de poedersuiker en giet de marshmallowpap erin dan roeren met een lepel tot het niet meer gaat en pas dan kneden.
Je krijgt nog steeds wel  plakhanden hoor maar als je genoeg suiker neemt laat het op een gegeven moment weer los.
Succes ennuh je hoeft niet perse crisco te nemen hoor het mag ook ander vet zijn!
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

7

Re: Wat een rotklusje!!

Ik gebruik ook steeds marshmellowfondant. Gewoon h

Groetjes,
Vanessa

8

Re: Wat een rotklusje!!

Ik vind het ook wel lekker werken (niet zo lekker als marsepein). Als het nog teveel plakt heb je gewoon niet voldoende poedersuiker erin gedaan. Ik doe er gewoon net zoveel bij totdat ik het lekker vind werken.

Groetjes Kelly