1

Onderwerp: Een versierde bodemplaat voor de taart???

Misschien wel een hele domme vraag.........maar als ik in de taartenparade alle prachtige taarten bekijk,dan zie ik onder heel veel taarten een bodem die volgens mij bekleed is met inpakpapier????Die dan wel heel mooi staat bij de taart die is gemaakt.
Zie ik dat nu verkeerd?????of gebruiken vele van jullie inpakpapier over karton heen of zoiets???Word dat dan niet vies,of gaat dat dan niet scheuren als je de taart aansnijd???

2

Re: Een versierde bodemplaat voor de taart???

Ik had die vraag ook een tijd geleden gesteld, want ze zien er echt mooi uit he?

Zie hier: KLIK

Groetjes Tweety!

3

Ik gebruik hout, dunne laag zeg maar, volgens mij heet dat triplex :P Die staat nog niet in dat andere topic. Ik haal het gewoon bij de Fixet, daar zagen ze het op maat voor je :) Inpakken met cadeaupapier en daaroverheen cellofaan. Dat staat echt netjes vind ik :)

4

Ik heb MDF van 1 cm dik en kost niet veel, de bouwmarkt zaagt het altijd netjes op maat en ik heb inmiddels dozen vol met inpakpapier, overal waar ik kom zoek ik naar leuk inpakpapier, cellofaan erover en je hebt een mooi geheel.

Bijkomend voordeel, het geheel wordt best zwaar en zal in een taartdoos niet zo snel gaan schuiven!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5 Laatst bewerkt door monique63 (20-02-2008 15:17)

Ik gebruik gipsplaat.Volgens mij nog goedkoper(1 plaat van 60cmx2,5 mtr rond de 3,00 Euro) dan MDF,je kunt het makkelijk op maat snijden.Ik bekleed het eerst met huishoudfolie,dan alufolie erover(is misschien niet echt nodig hoor) en dan een leuk bijpassend kado/kaftpapiertje.(de taart maak ik standaard op een taartkarton) Dat wordt trouwens ook een tick als je met deze hobby begint; leuk papier scoren!

Groetjes,Monique63

Carpe Diem !