Onderwerp: Hmmm...Choco-Cupcakes met sinaasappelcréme
Vandaag iets nieuws uitgeprobeerd....
Choco-Cupcakes gevuld met sinaasappelmarmelade en met een toef van sinaasappelcréme en pure chocolade.

www.facebook.com/opentoptaart. :-)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hmmm...Choco-Cupcakes met sinaasappelcréme
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag iets nieuws uitgeprobeerd....
Choco-Cupcakes gevuld met sinaasappelmarmelade en met een toef van sinaasappelcréme en pure chocolade.

lijkt me erg lekker!!!!
klinkt goed!
De sinaasappelcreme van de recepten hier? Bij mij bleef deze echt veel te dun.. Uiteindelijk de cc mee gevuld. Was ook lekker, maar zou toch wel willen weten hoe je de creme zo mooi hebt gekregen.. 
De sinaasappelcreme van de recepten hier? Bij mij bleef deze echt veel te dun.. Uiteindelijk de cc mee gevuld. Was ook lekker, maar zou toch wel willen weten hoe je de creme zo mooi hebt gekregen..
Ik heb creme gemaakt met de bc-mix en dan een deel van het toe te voegen water vervangen door sinaasappelsap (ongeveer de helft).
Voor het opspuiten even op laten stijven op een koele plaats. En na het opspuiten in de koelkast zodat de toef mooi opstijft.
Aha! Dat is je geheim
Ga ik uitproberen! Bedankt voor de tip!
Vers sap trouwens?
Mmmmm. Ze zien er niet alleen lekker uit, maar klinken ook heerlijk!
Jammer dat het al zo laat op de avond is, anders ging ik ze vanavond nog maken. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hmmm...Choco-Cupcakes met sinaasappelcréme