1

Onderwerp: Lijntjes om/op puzzeltaart

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij een tip kan geven...

Ik ben bezig met een puzzelplaatje wat ik nog moet omlijnen. Een sliert uitrollen van gelijkmatige dikte (ondanks gebruik smoother)  lukt niet zo.

Ik heb korte sliertjes mbv een knoflookpers "uitgedrukt" (ik heb geen sugar gun),  als ik dit op het plaatje doe dan valt dat natuurlijk erg op.

Wie heeft een tip om dit goed aan elkaar te krijgen zonder dat het opvalt en zonder dat de dikte eraan gaat...

Groetjes Marga

Bedankt voor het kijken en opbouwende reacties zijn altijd welkom.
www.facebook.com/TaartenvanMarga

2

Re: Lijntjes om/op puzzeltaart

oeps, hmm zonder gun zou ik het denk ik niet eens aandurfen hihi heeft het plaatje echt een randje nodig? Sorry kan je niet echt een super tip geven, hoop iemand anders wel en succes!

3

Ik zou ook sugergun zeggen, maar je geeft zelf al aan dat je die niet hebt. Misschien een lijntje met eetbare pen? Ik weet niet of het plaatje daar geschikt voor is?

En ik zit ineens te denken... geen idee of het werkt... maar stel dat je in de knoflookpers op een na alle gaatjes 'afplakt' zal er dan geen langere sliert uitkomen?  :s

Life takes you to unexpected places, love brings you home

4

Jeanine_ schreef:

Ik zou ook sugergun zeggen, maar je geeft zelf al aan dat je die niet hebt. Misschien een lijntje met eetbare pen? Ik weet niet of het plaatje daar geschikt voor is?

En ik zit ineens te denken... geen idee of het werkt... maar stel dat je in de knoflookpers op een na alle gaatjes 'afplakt' zal er dan geen langere sliert uitkomen?  :s

Ik kan het altijd eens proberen... ik lees nu ook tips met een 50 cc spuit ga ik ook maar eens achteraan..
Thanks

Bedankt voor het kijken en opbouwende reacties zijn altijd welkom.
www.facebook.com/TaartenvanMarga