Mocht ik nog een keer een hond maken zal ik er aan proberen te denken foto's te maken voor een how to 
Maar zal proberen te beschrijven:
Ik heb eerst een duidelijke foto van een liggende border terrier gezocht zodat ik aan de hand daarvan de verhoudingen kon schatten. Ook een foto van de pup gezocht zodat ik wist welke kleur de vacht moest zijn.
Vervolgens eerst romp met voorpoten geboetseerd in lichtbruin (poten moeten breder zijn bij een pup)
linker achterpoot (hoeft maar half) en daarboven op gehele rechterachterpoot geplakt
dan staart erop geplakt
en dan eerst met dunne stukjes beige en zwart te vacht gemaakt, steeds een stukje geplakt en met de knife scriber tool haren erin gemaakt. Wel goed opletten hoe de haargroei is van het voorbeeld.
Daarna de kop zonder oren in lichtbruin, gaatjes gemaakt voor neus en oren, die in zwart erin.
ook hier laagjes zwart voor de vacht erop en haren erin gemaakt, lichtbruin boven de ogen voor de vlekje die daar zitten en weer haren erin zodat het natuurlijk overloopt.
Vervolgens de oren van een dikker stukje zwart op de kop geplakt en daarin de haren gemaakt, ook zorgen dat de overloop netjes is.
dan kop met tandenstoker in het lijfje geprikt en een lapje zwart in de nek (vergeet de haren niet
) om een natuurlijke overloop te krijgen....
Succes! (rest spreekt voor zich neem ik even aan, zo niet, even laten weten)
Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl