1

Onderwerp: taartvullen

hoi hoi

heb even een vraag moet voor een collega een taart maken ze komt hem zaterdag ochtend ophalen hij is ook bedoelt voor zaterdag .Hij moet gevuld worden met slagroom zou ik dit vanavond al kunnen doen of is dit te riskant

groetjes Danielle

Re: taartvullen

Ik zou het echt morgen avond pas doen! Vooral met het warme weer van nu! En altijd in de koelkast bewaren!!

3

Persoonlijk zou ik slagroom echt maar ten vroegste een dag op voorhand opkloppen en hiermee de taart vullen.
En ook zoveel mogelijk in de koelkast zetten, ook bij het decoreren.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

4

BC zou nog wel kunnen maar slagroom zou ik ook niet aandurven....

5

oke dan begin ik er morgen pas aan dan maak ik vanavond alle decoraties dan hoef ik hem morgen alleen maar te vullen en te bekleden bedankt voor al jullie tips

groetjes Danielle

Normaal vul ik met slagroomvulling de avond van de dag voordat hij gegeten wordt. Dat is al ruimer dan een banketbakker zou mogen, die vult hem dezelfde dag (maar ik bak niet voor de verkoop). Maar met dit hete weer zou ik echt oppassen. Elke keer als je de taart uit de koelkast haalt alle handeligen vantevoren voorbereiden zodat hij niet alsnog een halfuur op je aanrecht staat.