Onderwerp: héééééééééééééééééééél veel!!! :-) (echt heel veel!)
Ik ben eigenlijk een beetje lui geworden... Ik heb vaak niet meer zo'n zin om van alles te gaan posten, terwijl ik het zelf wel leuk vind om naar andere taarten te kijken. Dus vooruit, een mega update!
Ik begin met de nieuwste. Mijn oudste dochter werd 9 en wilde een Ariel taart. Veel meisjes van haar leeftijd zijn niet meer zo prinsesserig, maar zij dus wel. Ik heb me helemaal uitgeleefd, ook met het idee in mijn achterhoods dat het volgend jaar wel klaar zal zijn met de prinsessen... Ik ben er erg trots op!
Dan een bobo taart, ook niet gek geworden, al zeg ik het zelf! Helaas niet meer close-ups gemaakt...
Dan de doornroosje voor mijn jongste dochter. Een taart met een zwart randje. Een sterfgeval in de familie legde een grote schaduw over alles heen.... Maar leg maar eens uit aan een klein meisje van bijna 5 dat mama nu even geen taart wil maken.... Dus tussen de tranen door toch aan de bak, gelukkig is er aan de taart niet te zien wat voor ellende er aan vooraf ging.
De mega mindy taart was voor de dochter voor mijn vriendin, wat een draak is dat om te maken....
Een verjaardagstaart voor de schoondochter van mijn collega:
Een taart voor het vriendinnetje van mijn dochter, met cupcakes.
Twee taarten voor de kindjes van mijn collega, sorry hoort hier niet thuis, maar plaats hem er toch maar even tussen.
Dan de friese taart voor de oma van mijn man: Die strik was een groot drama....
Dan Cars nummer zoveel. Daar ben ik nu toch wel een soort van klaar mee.... Vind prinsessen stiekem veel leuker... :-)
Mijn eerste bumba. Ik hoor mensen klagen hierover, maar ik heb bumba dan cars hoor!
De volgende bumba:
En toen was ik voor het eerst tante geworden, zooooo leuk!!!!
Sam wilde een draken taart.
En verder laat ik het maar even zo.... Dit was voorlopig wel genoeg, denk ik!
Dank jullie wel voor alle inspiratie die ik hier en daar heb opgedaan! Ik hoor graag wat jullie er van vinden!