1

Onderwerp: Voor het eerst geschilderd op een taart Spiderman

Voor het eerst op een taart geschilderd , er gaaf om te doen en er gaan er zeker meer volgen! Een geschilderde spiderman en de taart is getamponeerd.

Vind het wel jammer dat ik de gboetseerde spiderman er half opstaat maar ja haastig de foto gemaakt.

Alleen wel een vraagje voor diegene die het vaker hebben gedaan hoe krijg je de kleurstof meer egaler op de taart , want merk dat je de aanzet punten er goed kunt zien....

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KW6SS7OX.jpg

2

Re: Voor het eerst geschilderd op een taart Spiderman

Mooi geschilderd hoor. Hij springt er echt uit zo :thumb:

3

Wauw wat een mooi eindresultaat! :thumb:  Het antwoord op je vraag heb ik helaas niet...

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

hij is mooi maar kan je helaas ook geen antwoord geven

5

Hoe is je meng verhouding geweest? of heb je echt met kleurstof geverfd?   :rolleyes:

Groetjes Carolien

6

Héél mooi gemaakt!

7

mooi gemaakt!!!

taartelien schreef:

Hoe is je meng verhouding geweest? of heb je echt met kleurstof geverfd?   :rolleyes:

ik heb idd echt met kleurstof geverfd

9

Ik heb zelf nog nooit met kleurstof geverfd.... volgens mij is dat ook niet de bedoeling ervan? en als je ermee zou verven moet je het verdunnen met iets denk ik?

Ik verf zelf altijd met dust aangemaakt met cointreau en dat werkt geweldig.

:Y

Groetjes Carolien

10

Mooi! En weer een iets anders  :Y
Verven deed ik overigens met Wilton icing colors (gel) met een paar druppels vodka. Dan zie je als het goed is geen 'vlekken'.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

Sir Kneighf schreef:

Mooi! En weer een iets anders  :Y
Verven deed ik overigens met Wilton icing colors (gel) met een paar druppels vodka. Dan zie je als het goed is geen 'vlekken'.

dank je wel zal het binnenkort is proberen