1

Onderwerp: Bruidstaart- hoeveel taarten?

Dag!

op 21 september mag ik mijn eerste bruidstaart afleveren. Mijn zusje gaat trouwen en ze heeft gevraagd of ik een bruidstaart wil maken voor zo'n 20 personen. Natuurlijk wil ik dat!

nu wil ze het liefst meerdere taarten, die niet gestapeld zijn, maar op zo'n ding (dong, kan niet op het woord komen..!) staan.

Welke afmetingen taarten staan dan het mooist bijelkaar vinden jullie? Eventueel zijn dummies ook een optie om er een mooi geheel van te maken?

ben benieuwd naar jullie ideeen!

lieve groet, Miek

2

Re: Bruidstaart- hoeveel taarten?

:think: taartstandaard?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Op zo'n dong  ;) maken de afmetingen weer minder uit, als ze maar óf allemaal even groot zijn óf evenveel van elkaar verschillen. Weet niet of het dongplaatje ook in kleine formaten komt? Anders staat een 10 en 15 cm taartje daar wel heel klein te staan. Of je moet er iets om heen leggen als rozenblaadjes.. :think:
Hopelijk zijn er andere mensen met meer dingdong-ervaring..

Spannend,  een eerste bruidstaart!

4

jaaa! taartstandaard, of etagiere (moeilijk nadenken als je moe bent :P)

Ik denk dat ik ga voor 16 18 20. Dan is het aantal stukjes taart iets meer, maar dan nemen ze die maar mee naar huis voor in de vriezer (dat vond mijn zussie in ieder geval een goed idee! haha).
Tsja en dan idd nog de standaard, ik dacht ook al det ze dan wel petieterig eruit zullen zien. Bestaat er niet zoiets als een ' kleine' taartenstandaard?

Beetje spannend, maar gelukkig is het mijn zusje!