1

Onderwerp: dubbel bekleden of enkel laten?

voor mn taart van volgnde week zit ik weer met een vraag ,
ik "moet" een Formula 1 taart maken , bovenkant gepuzzeld logo , en de zijkant willen ze zwart witte blokjes helemaal vol du van boven naar beneden
zouden jullie er dan nog een laag onder doen of goed strak smeren en dan alleen die blokjes erop doen ?

voor mij en mijn hand zou het wel makkelijk zijn , scheelt nl veel geklooi omdat ik met een peesontsteking in mijn pols zit ... :)

2

Re: dubbel bekleden of enkel laten?

Ik zou 2 lagen doen.
maar dat is mijn persoonlijke keus.

Als je het idd goed strak afsmeert dan kun je de blokjes er rechtstreeks tegen aan plakken en wordt het ook minder zoet

4

Ik zou een hele dunne laag eronder doen. Voorkom je mee dat de bc om wat voor reden dan ook tussen de blokjes doorkomt.
En als je met fondant bekleedt, zou ik er persoonlijk marsepein onder doen. Lekker voor de smaak.

Hoe dan ook succes met de taart. En met je pols.

5

thnx :) ik ben eruit , degene voor wie ik de taart maak was hier en ik had n emmer chocoladefondant van satinice op tafel staan
dus nieuwsgierig was het was n heb t laten zien en proeven en die komt eronder en dan doe ik de blokjes erop , het worden wel marsepein decoraties want gewone fondant vond ze dus niets :)

hulp met bekleden en kneden  heb ik ook al gevonden gelukkig , gister een injectie gehad in mn pols en die is volgens mij niet goed uitgepakt :( dus lijkt het me niet dat t slim is om m nog meer te belasten :s

6

Fijn dat je eruit bent!
Wel balen van die injectie, zeg. Gelukkig maar dat je hulp hebt.
Ik ben benieuwd naar de foto('s). :)