Onderwerp: icing spuitset van Wilton
ik heb onlangs de zeven delige icing spuitset in de webshop bestelt. nu is mijn vraag hoe steek je die delen in elkaar, dus de adapter de spuitzak en de spuitmondjes?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » icing spuitset van Wilton
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb onlangs de zeven delige icing spuitset in de webshop bestelt. nu is mijn vraag hoe steek je die delen in elkaar, dus de adapter de spuitzak en de spuitmondjes?
Grote stuk van de adapter in de spuitzak. Spuitmondje in de losse ring van de adapter doen en op het grote stuk schroeven.
(Gut, is het enigzins begrijpelijk zo? Haha, vind m'n eigen zin al ingewikkeld.)
Gebruiksaanwijzing:
http://www.wilton.com/decorating/basic/decobags.cfm
naara en tom poes bedankt voor jullie uitleg, ik zal het eens proberen, als ik mijn bestelling heb gekregen. maar moet ik niet knippen in de spuitzak om zo een gaatje te maken?hoe groot?
hOi,
Hier even een tip voor het op maat maken van de spiuitzak.
doe het plastic koppelstuk zonder de ring in de spuitzak tot hij niet verder kan.( dus goed naar beneden duwen.
knijp dan stevig in de spuitzak ter hogte van het onderste richeltje schoefdraad op het koppelstuk.
in de zak staat dan een afdruk van de onderste richel. nu het koppelstuk iets omhoog en precies op de afdruk de spuitzak afknippen.
de spuitzak is vanaf nu alleen nog geschikt om met koppelstuk te gebruiken( maar dat is niet erg want dat is meestal toch nodig).
deze manier is ook geschikt voor wegwerp spuitzakken of snoepzakken.
veel succes en plezier met het spuitwerk gewenst.
bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » icing spuitset van Wilton