Onderwerp: Mijn eerste taarten
Ik heb afgelopen Kerst van mijn lief een starterspakket gekregen om taarten te creeren. Hieronder de eerste vier taarten die ik tot nu toe gemaakt heb (met dank aan de inspiratie vanaf dit forum
).
Mijn eerste taartje was een probeersel, maar aardig gelukt al zeg ik het zelf (vlinders en bloemen kunnen veel dunner en bekleden ging nog niet helemaal lekker, lang leve het camoufleren). Hij was gevuld met citroen-mascarponecreme en lemoncurd.

Mijn 2e taart was voor een vriendin haar verjaardag (jullie herkennen hem vast van eerdere foto's op dit forum). Ze wil altijd graag sparen, maar dit wil niet zo lukken. Vandaar een spaar/feestvarken.

Een paar probeersels van een cupcakeparty van een vriendin:

Een Opvrolijktaartje voor een zieke vriend. Ik vind puzzelen nog wel lastig... Iemand tips?

En tot slot een aanhangertaart voor de verjaardag van mijn lief. Hij was zelf een aanhanger aan het bouwen en daar de nodige weekendjes mee zoet... Gevuld met bokkenpootjescreme en chocoladeganache. Vierkante vormen bekleden vind ik een stuk lastiger. Was dan ook blij dat de aanhanger hoeklijnen had
.

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden. En tips zijn natuurlijk welkom!

!
Heb net mijneerste taart gemaakt.