1

Onderwerp: kleuren ariel de kleine zeemeermin

Hoi allemaal,

Ik wil voor mijn dochters verjaardag een ariel puzzeltaartje maken. Nu heb ik een aantal mooie taarten op het forum voorbij zien komen. Heb wel een aantal vraagjes hierover.

-Nemen jullie de kant en klare kleurenfondant of doen jullie de fondant/marsepein zelf kleuren?
-Kan ik vandaag beginnen met puzzelen en dit dan invriezen/bewaren in de koelkast?
-De taart moet zaterdag klaar zijn kan ik dan de biscuit alvast bakken, vullen en bekleden en dan invriezen?

Ik weet het, het zijn een hoop vragen maar dit is mijn eerste puzzeltaartje. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Groetjes Vanessa

Re: kleuren ariel de kleine zeemeermin

wij kleuren al het marsepein zelf

je kan het plaatje nu alvast maken en dan in huishoudfolie verpakken en dan zo bewaren hoeft niet perse in de koelkast.wij leggen ze wel voor dat we ze op de taart leggen een poosje in de vriezer dan kan je het plaatje makkelijker op de taart leggen

wij bakken de biscuit altijd van te voren en doen deze dan in de vriezer het vullen en bekleden doen we op de avond dat we de taarten maken.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

3

Re: kleuren ariel de kleine zeemeermin

manuela&katinka,
bedankt voor jullie reactie. Ga vanmiddag alvast de biscuit bakken en invriezen, en vanavond beginnen met het puzzeltje.