1 Laatst bewerkt door Christaaa (04-08-2012 14:48)

Onderwerp: Gateau opera

Weer eens iets anders. Op verzoek van mijn vriend, die heel graag eens deze taart wilde proeven, die we gezien hadden bij masterchef Australia. Heel leuk om te maken en super lekker!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZRRZAZHP.jpg

Het is blijkbaar een klassieker, maar ik kende hem niet. Het zijn laagjes cake met daartusen koffie-botercreme en ganache.

2

Re: Gateau opera

wauw, die ziet er echt lekker  :9  uit, heb je het recept van internet want dit is een taart die bij de kids op school ook wel heeeeel erg in de smaak zal vallen :Y en bij mezelf ook haha

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

ziet er heerlijk uit!!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

4

Het was wel heel lekker, maar niet direct een kindertaart. Ik denk dat hij daar wel wat zwaar voor is. Het recept heb ik van de website van masterchef geprint. Maar dat heb ik al weer even geleden gedaan. Weet niet of het er nu nog op staat.

5

Christaaa schreef:

Het was wel heel lekker, maar niet direct een kindertaart. Ik denk dat hij daar wel wat zwaar voor is. Het recept heb ik van de website van masterchef geprint. Maar dat heb ik al weer even geleden gedaan. Weet niet of het er nu nog op staat.

Oh maar het zijn geen kleintjes meer, zit in speciaal onderwijs met kinderen van 16, 17 en 18. Kon het recept niet meer vinden helaas. Zou jij het kunnen mailen naar mij?

6

Zo die ziet er mooi uit en wat een joekel!
Vonn, het recept staat nog wel op internet hoor! Google even op gateaux opera masterchef australia en de bovenste hit brengt je naar het recept! (ik wilde het zelf ook wel eens proberen, vandaar dacht ik ik zoek ook ff)

7

Hoi hoi,
Bedankt voor je reactie, zal wel weer met m'n neus gekeken hebben haha, ga zo even goed zoeken.

8

vonn schreef:
Christaaa schreef:

Oh maar het zijn geen kleintjes meer, zit in speciaal onderwijs met kinderen van 16, 17 en 18. Kon het recept niet meer vinden helaas. Zou jij het kunnen mailen naar mij?

Lijkt me ook super lekker!! :9 En inscannen en dan erop zetten?? Is dat geen optie??

9

oooh die is zooo lekker , tenminste ik vond die ik zelf gemaakt had zo lekker haha