Hoi Annemarie, wat leuk een eigen website, ik hoop voor je dat het een succes gaat worden. Is dit iets wat jullie als hobby willen blijven doen, of willen jullie er ook echt een boterham aan verdienen?
Zelf ben ik een net beginnende bakster,en moet nog veel oefenen, maar beleef er erg veel plezier aan. Net zoals een van de medebaksters al schreef, met ons hebben velen deze hobby.
Ik heb even gekeken naar de site en hieronder geschreven hoe ik er tegen aan kijk.
*beginpagina prikkelt te weinig, een taartwebsite zeker met de bedoeling ook de taarten te gaan verkopen, moet het oog "strelen"zeg maar. Waardoor mensen trek krijgen en geprikkeld worden verder te kijken. Dat mis ik bij jullie, er staat een taartje , maar door de blokjes er om heen komt hij niet goed tot zijn recht.
*kritisch kijken naar je taarten, en als je er zelf helemaal tevreden over bent plaatsen. ( ben het daarin eens met Esther, voor verkoop moet het denk ik ook strakker/netter) Zoals bij je bruidstaart, die ziet er qua taart goed uit, je bloementaart in paars tinten, ook heel mooi
*kritisch kijken naar je foto's, zorg dat alleen je taarten erop staan en geen andere dingen zoals bijv. bij je hello kitty taart, daar staat nog wat op de achtergrond, net als bij een van je bloementaarten.
*zorg besteden aan ook de ondergronden / achtergronden ,waar je de taart op zet, voordat je fotografeert. Wederom neem ik hierbij je hello kitty taart als voorbeeld, het taartkarton oogt op de foto smoezelig. Kijk eens rond op het forum zou ik zeggen, dan zie je hoe het bijv. ook anders kan. ( niet naar die van mij kijken hoor, dat zijn nou niet echt de juiste voorbeelden voor je haha, maar goed ik ga ze dan ook niet gebruiken voor een website zoals jullie)
*kaartjes laten drukken als extra reclame kan natuurlijk ooit geen kwaad, en ook dat is eenvoudig via het internet te regelen, en hoeft niet veel te kosten.
* in het commentaar wat door anderen gegeven is over je barbietaart, daar kan ik me ook in vinden.
* ik zou de borsttaarten onder brengen in een andere categorie 18+ taarten bijv.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en wens je heel veel succes met je site en met de verkoop van je taarten. Zet hem op
gr Tineke
vrienden zijn net als de sterren,
je kunt ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel.