1

Onderwerp: Fruitvullingen

Hoi,

Ik heb De vraag voor deze week, een stapeltaart. De verjaardag van het meisje is zondag. De vraag is een fruitvulling. Mu willen ze graag vers hillende soorten fruitmousse. Ik heb een extra koelkast, dus kan prima, zij kunnen de taart ook in de koeling bewaren, want dat heb ik aangeraden. Maar....
De taart wordt zaterdag gehaald. En aangezien het een stapeltaart is en ik een klein kindje heb, lukt het me niet deze zaterdag te maken. Dus wilde ik hem eigenlijk vrijdag vullen... Kan dit??

Re: Fruitvullingen

Dat ligt eraan wat je er in stopt. Vers fruit kan niet langer dan een dag, fruitbavaroises ook niet. Wel jams en lemoncurds, of andere vruchten curds, deze laatsten dan wel gekoeld. Dus weet niet wat het recept van je fruitmousse is, maar waarschijnlijk dus niet 2 dagen houdbaar. Alles met slagroom ook niet langer dan 1 dag. Sommigen kiezen daarom van die kant en klare vlaaivullingen.

Lastig, he.. plannen met een kleintje erbij. Weet er alles van. Komt er bij mij meestal op neer dat ik een deal met mijn man moet sluiten.

3

Bedankt voor je reactie, ik wil nu fruitmousse met slagroom en diepvriesfruit. En heb mn vriend gezegd dat ik daar za voor uittrek, dus ik niet met de kleine kan bemoeien. en geregeld dat ze hem zondagochtend komen halen. Zo heb ik de hele dag en mocht er iets fout gaan ook tijd dat op te lossen:) wilde toch voor de lekkerste vulling gaan:)

Wel lastig, maar zo leuk:)

Hoera!  :thumb:

Hoera voor helpende mannen  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Én hoera voor lekker verse vullingen  :Y