1

Onderwerp: Baby haar

Hai!
Ik heb het hele forum doorzocht maar ik kan echt geen antwoord vinden op mijn vraag: hoe maak je de gekleurde babyhaartjes op een baby mold van FI? Ik wil graag weten hoe je een blonde, zwarte of bruin-harige baby maakt, ik heb al wel in filmpjes gezien dat het vaak met de kleur cinnamon gedaan wordt, maar is dit dan dust? En welk merk moet ik dan kopen?
Alvast bedankt!

xx

Nu eindelijk ook voor mij een hobby-website: www.nikitaart.nl en www.facebook.nl/nikitaarten

2

Re: Baby haar

Links onder alle kopjes kun je bij FAQ vinden hoe je de fondant een huidskleur geeft.
De haartjes geef je met een kwastje met zachte haartjes en dustpoeder een kleurtje. Dusten doe je op een tissue met kleine beetjes poeder aan je kwast, teveel is lastig weghalen.
Ik gebruik meestal de kleur 'milk chocolate van rainbow dust' maar ik heb ook wel gelezen dat mensen cacao poeder gebruiken.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Re: Baby haar

Hoi!
Ja dat van die huidskleur wist ik al, maar ik vroeg me af welk poeder er voor de haren gebruikt werd. Bedankt voor de snelle en behulpzame reactie!

Nu eindelijk ook voor mij een hobby-website: www.nikitaart.nl en www.facebook.nl/nikitaarten