1 Laatst bewerkt door Ashleey_ (29-07-2012 18:00)

Onderwerp: Welke veiner/uitsteker zou hier gebruikt zijn??

Hallo allemaal,

Voor een bruidstaart van een bekende ben ik op zoek naar een veiner of uitsteker.
Ze heeft me een foto gestuurd van een taart zoals ze hem ongeveer wil hebben met dat soort bloemen.
Nu ben ik me al 2 dagen rot aan 't zoeken naar wat voor bloem dit zou kunnen zijn? En met wat voor veiner dat gedaan zou zijn?

Heeft iemand enig idee toevallig??  :D
Het gaat om de witte bloemen..

http://i47.tinypic.com/14mnb4.jpg

Alvast bedankt! Groetjes Ashley

Re: Welke veiner/uitsteker zou hier gebruikt zijn??

Er zijn meerdere merken voor dit bloemetje, maar ik weet in elk geval dat Sunflower een (blauwe) mal + uitsteker heeft waar je denk ik mee uit de voeten kunt. Het is of de blossom of de petunia O.a. te vinden bij Ellen in Donderen
Succes !

3

Hee dankjewel voor je berichtje!

Die kwam voor mijn gevoel ook het dichtst bij.. wil dan wel 2 verschillende maten hebben dus dat wordt weer een duur grapje haha ;).

Ik heb zelf een soortgelijke mal met uitsteker op de beurs gekocht in Hazerswoude (Sugar Art show). Helaas kan ik i.v.m. vakantie niet nagaan bij wie dit was, maar ze waren in elk geval goedkoper in mijn herinnering. Volgens mij van het merk Sugart Art Blossom, te koop bij diverse shops, moet je maar even "googlen".
Ze zijn inderdaad echt leuk !

cakesbybien verkoopt die van sugar art blossom, die zijn inderdaad goedkoper dan die andere ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Kijkk hier ben ik helemaal mee geholpen! Dankjewel!!