Onderwerp: Dessert-Table Basics en nieuwe lay-out.
Hoi allemaal.
Ik heb sinds vandaag een nieuwe lay-out op mijn blog gewoonmarieke.com, ik vind de lay-out zelf erg mooi geworden dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, nog niet alle foto's heb ik goed aangepast dus als je doorklikt in de slider vind je nog niet bij elk bericht een foto, maar daar word aan gewerkt ( moet nml handmatig over de 300 berichten aanpassen )
Ook heb ik vandaag een begin gemaakt aan een nieuwe reeks met berichten genaamd Dessert-Table Basics met als eerste bericht, serviesgoed. Bericht vind je hier.
Ook staan er nu drie lay-outs online voor Dessert-Tables om jullie een idee te geven hoe je een Dessert-Table op te bouwen.
De drie thema's die ik gebruikt heb zijn: A day at the farm, Funky Flowers & Shabby Beach. Deze Dessert-Tables zijn zonder gerechten dus echt bedoelt om verschillende lay-outs te laten zien.
Klik hier voor het bericht waarin alle drie de lay-out staan verzameld.Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Er komen binnenkort meer leuke berichten rondom dit thema en als jullie nog verzoek-nummers hebben voor deze reeks dan hoor ik ze graag, misschien kan ik er wat mee.
Fijne dag!
Groetjes Marieke