1

Onderwerp: letters

ik weet niet of ik in het juiste topic mijn vraag stel, maar hoe komen jullie aan die mooie sierletters.
Kan ik letters uitprinten, knippen en dan uit snijden uit marsepein? of is er een andere manier.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie die mooie krullen en zo krijgen.
Alvast bedankt

Groetjes Sylvia
een dag niet gebakken, is een dag niet geleefd.

2

Re: letters

Heb je een voorbeeldje welke letters je bedoeld?
Want je hebt de lettertappits uit de shop, gepoten letters of inderdaad uitgesneden letters.

Je zou zomaar eens de funky tappits kunnen bedoelen. Dat zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1171

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

ik ga even een voorbeeld zoeken, maar ik wil letters van marsepein maken voor op de zijkant van de taart.

Groetjes Sylvia

4

in de galerij bij de babytaarten staat een taart van ingerid, Naro, daar zitten die krullen ook bij, zo heb ik een stapeltaart gezien met zulke leuke letters, maar er staan ook zo veel mooie taarten dat ik die nu niet terug kan vinden hahahah.
Dit zal ook wel met uitstekers gemaakt zijn denk ik.
Bedankt voor het kijken iedergeval

Groetjes Sylvia

5

yaro van ingrid bedoel je.
dit zijn de FMM funky letter tappits die te verkrijgen zijn in de webshop...

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

6

sorry voor het verkeerd schrijven van de naam :O moest het allemaal onthouden waar het stond hahaha, maar dat zijn uitstekers dus. Bedankt voor de tips. Ik heb op dit moment geen uitstekers, dus ga maar even creatief worden met letters uitknippen en zo, doen jullie dat wel eens of gebruiken jullie allemaal van die uitstekers? ben erg benieuwd wat makkelijker is.

Groetjes Sylvia

7

Ik gebruik bijna altijd tappits, en soms uitstekers. Alleen laatst de bumbaletters heb ik met de hand uitgesneden.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Ik heb vandaag  de funky letters voor het eerst gebruikt..... Ze zitten op de taart maar het heeft heel wat voeten in aarde gehad..... haha. je moet echt de marsepein heeeel dun uitrolen dan pas krijg je ze er uit. Maar ze zijn wel erg leuk, dat is ook het enige waarom ze nu niet in de kliko liggen...
Ik print ook vaak letters uit. Ik zoek een leuk lettertype uit in word en die vergroot ik dan een paar keer en dan print ik ze uit. Dit zijn dan de malletejes die ik op en stukje marsepein leg en uitsnij. Ik vind dit ook een prima manier hoor. Ik denk dat ik vanmiddag sneller klaar geweest was met letters uitsnijden dan met die funky letters....     :mad:

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

9

ik ga maar even spelen met word denk ik, iedergeval bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Sylvia

10

ik gebruik ook letters van logo's en gewone letters
ff printen, uitknippen en uit fondant snijden
maar die tappits zijn ook reuze handig

cateren is ook gebakjes maken :)