1

Onderwerp: mijn 1e taart maken

hallo allemaal,

ik ga donderdag een bumbataart maken voor mijn zoontjes 2e verjaardag en het moet uiteraard wel een suc6 worden.
ik heb vorig jaar samen met een vriendin ook een taart gemaakt en die was heerlijk. ik heb bisuitmix, botercreme en marcepein. het is de 1e x alleen, dus ik kan alle tips gebruiken..... taartvorm insmeren met boter.....ik weet dat we 4-vruchtenjam hebben gebruikt, maar weet niet meer precies waarvoor het was. de taart werd gevuld met botercreme, maar ook helemaal ermee ingesmeert....ik neem aan de bovenkant en zijkant, maar niet de onderkant. ik zet ook een klein boltaartje erop die ga ik vullen met bonbonbloc-vulling.
ik heb vanille butterscotch, maar vroeg me af of je in een grote taart ook 2 smaken kan zetten en welke combi zou dan met vanille butterscotsch lekker zijn? alle tips zijn welkom

2

Re: mijn 1e taart maken

Hoi kimstar1979; ik zou als ik jou was eerst eens de FAQ's lezen hier in de linker kolom. Daar vind je al heel veel antwoorden op je vragen.
Verder staat boven in het topic bakken en vullen een lijst met heel veel vullingen die je kunt combineren. De recepten van veel van deze vullingen vind je weer in de linker kolom onder 'recepten'.
Ik wens je heel veel succes met je eerste taartje!
Als ie klaar is wel even showen in de taartenparade hè?!  ;)

Dat is toch een TAART waard!

3 Laatst bewerkt door kimstar1979 (24-07-2012 16:11)

Re: mijn 1e taart maken

dankjewel....gisteren op de site aangemeld, dus nog een beetje zoeken ;)
en als het gelukt is, laat ik het zeker weten