1

Onderwerp: Hoi Hoi..

Hoi hoi

Ik ben Carola 26 uit het mooie den bosch.Woon daar met mijn 2 kindjes Naomy(5) & Damian(2j & 8mnd) en natuurlijk mijn hubbie Robin 35.En onze dieren 2 honden Vabaun(8) & Noah (12 w)
Onze poezels (6stuks) en ben ook nog gastgezin voor kittens(5 stuks op moment) hahaha.We hebben een aqarium vol vis (150) verders was het dat wel.Ik zag deze hobby en het lijkt me kei leuk ben erg cratief en mijn grooste hobby is fotografie,Maarja met slecht weer buiten foto's maken is nou niet echt bevoordelijk voor mijn camera dus zoek ik een andere hobby erbij en dat word taarten maken!.Heb je vragen stel ze gerust.Fijne dag allemaal

Liefs Carola

Re: Hoi Hoi..

Hoi Carola,

Welkom op dit super leuke, leerzame en bovenal gezeillige forum!!   :Y

Uiteraard ben ik heel benieuwd naar wat je allemaal zult gaan maken de komende tijd. Zul je foto's posten van je taarten?
(Kun je gelijk je grootste hobby toepassen door mooie foto's te maken  ;) )

Gr. Lies

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

welkom op dit geweldige forum.
Ik hoop dat je hier net zoveel hulp en inspiratie zult vinden als ik.
En natuurlijk heel veel bakplezier!

PS waar woon je in Den Bosch? Ik heb er mijn hele leven gewoond en woon nu sinds 2006 in Oss.

4

Ik woon op de hambaken XD dankjewel allemaal taart zit in de oven haha

Ik woonden in orthen

6

Ow daar woonde me vriendin ook gaat plat daar nu

ja weet ik, mijn ouderlijk huis ook helaas.
Wie was je vriendin, misschien ken ik ze wel.

8

danielle en nico hij had duiven en ze hebben een dochtertje woonde op de hertoggodfried als ik het goed schrijf