1 Laatst bewerkt door creanne (15-07-2012 22:14)

Onderwerp: Alternatieve bruidstaart

Hier een taart die ik van dit weekend gemaakt heb voor een bruidspaar in Belgie.
Hij is misschien niet zo mooi en strak als de meeste taarten van jullie maar ik ben ook nog niet zolang bezig en ik heb er wel heel veel plezier mee gehadhttp://www.mijnalbum.nl/Foto-AZCQLHDZ-D.jpg

2 Laatst bewerkt door SweetForYourSweet (15-07-2012 22:56)

Re: Alternatieve bruidstaart

Hij is leuk en origineel!!
Is ze onder water ter huwelijk gevraagd?

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

3

Dat weet ik helaas niet maar het zijn wel duikers en het roze pak heeft ze aan omdat ze dat pak ook had gehuurd in hun laatste duikreis.

4

Niet mooi?

Vind het hartstikke goed gedaan en zeker omdat je nog niet zolang bezig bent. Ik ben ook een beginneling maar ik vraag me dan altijd af hoe begin je met zo'n taart? Bedenk je alles van te voren en werk je dat eerst helemaal uit?

:thumb:

L'excitation sympathique aprГЁs l'utilisation du sildГ©nafil peut ГЄtre impliquГ©e pas entravГ© l'efficacitГ© antitumorale de dox figue.

5

Ik begin altijd met tekenen,maar dat lukt meestal niet zo goed ik ben beter in visualiseren in mijn hoofd.
Dan begin ik met alle beestjes of planten te maken want die kunnen dan drogen en die bewaar ik dan in een doos.
Ik ben ook altijd wel een poosje bezig met dit soort taarten omdat ik vanwege mijn gezondheid niet zolang kan zitten of staan.
Dan ga ik de taarten bakken en die gaan dan nog even de vriezer in dan kan ik ze ook beter snijden.
Pas op de dag van levering maak ik de vullingen en maak ik de taart af,maar ook dan begin ik redelijk vroeg want ik moet ook meestal wel wat pauzes inlassen maar bij elkaar gaan er wel wat uurtjes werk in zitten.Maar ik vind het erg leuk om te doen.

6

Nou je bent erg creatief bezig geweest, leuk hoor!

Super origineel zo'n taart! Echt leuk  :)

The Little Cake Bakery
Taarten & Cupcakes

8

Wow, wat een gave taart. Heel origineel en creatief gedaan.
En extra knap i.v.m. je conditie, petje af!

Ik ben benieuwd naar je volgende creatie! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9

Goh, al een dag en nog niemand die gemerkt heeft dat het niet alleen een bruidstaart is, maar ook een stapel... Ik ga je even melden  ;)

Verder erg origineel!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

10

Ik vind het knap :thumb:

En ja:

[MOVE] --> Bruids- en Stapeltaarten

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Heel erg mooi en orgineel bedacht.

petje af!!!

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

12

Hij is leuk!..  :Y  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

13

Heel origineel en superknap gemaakt! :thumb:

Groetjes van Marjon

14

Wat is er veel te zien en wat leuk dat je hem niet gewoon gestapeld, maar verhoogd hebt. Je bruidspaar is heel goed gelukt. Je taart is echt prachtig!

Tieneke

15

Erg leuk! :thumb:

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

Zeker alternatief.. Maar wel LEUK!  :D

www.bruidstaartdecoratie.nl
Taart en decoratie! Doe inspiratie op voor bruidstaarten in de fotogalerie.

17

Wat een leuke reacties allemaal dank je wel,mijn computer werkt momenteel niet zo goed maar op mijn album staan nog wel wat foto's

18

Ik denk dat de taart er precies zo uit ziet als hij er uit hoort te zien, een glad gestreken zee en strand zie je ook bijna nooit, hij is erg leuk en origineel

19

Moodswing schreef:

Ik denk dat de taart er precies zo uit ziet als hij er uit hoort te zien, een glad gestreken zee en strand zie je ook bijna nooit, hij is erg leuk en origineel

:Y  :Y  :Y
helemaal mee eens.
Ik vind hem erg mooi :thumb:

Groetjes Gerien

20

Supergaaf, wat een werk zeg! Heel leuk bedacht :)

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

21

Mooi hoor!

gewldig! En dat duikbruidspaar is geweldig :Y

23

Hij is echt supermooi, dat moet heel veel werk geweest zijn, maar het eindplaatje is prachtig !!

Groetjes, Conny