1 Laatst bewerkt door Ilovetaart (13-07-2012 11:55)

Onderwerp: Dessert table

Hallo allemaal, ik wist niet zo goed welke rubriek ik moest pakken. Maar aangezien het allemaal kleine baksels zijn plaats ik het hier maar. Afgelopen weekend heb ik een dessert table gemaakt voor een vriendin. En ik ben best wel trots op het eindresultaat. De printables zijn van Gewoon Marieke die hier ook op het forum zit.

Op de tafel staat: een frambozen cheesecake, citroen ricotta taartjes, chocolade koekjes en hazelnoot koekjes, hartige spinazie muffins met geitenkaas, een bananabread, marshmallow pops, push cakes, worstenbroodjes, zalm rolletjes en nog wat chocola, lemoncurd, mini donuts, muffins.

De recepten kan je de komende weken terugvinden op mijn blog (uitpaulineskeuken.nl)!

http://4.bp.blogspot.com/-7lcg9aebYC4/T_sVV2ticwI/AAAAAAAACzk/iVkTDnGWBH0/s640/DSC05019.JPG

http://3.bp.blogspot.com/-hgaAMh1rY9E/T_sUd7wBGbI/AAAAAAAACyc/OwNyXlCoK-w/s400/DSC05004.JPG

http://4.bp.blogspot.com/-zuY-y3uMgfs/T_sUg4m4IAI/AAAAAAAACy0/2EeFS-C61VU/s1600/DSC05020.JPG

http://1.bp.blogspot.com/-OMik03p2L38/T_sUewIIm3I/AAAAAAAACyk/n2mhzcVns_o/s640/DSC05014.JPG

http://1.bp.blogspot.com/-jzPMj9KYK-w/T_sUf_fkhpI/AAAAAAAACys/nyfq2AIcUN0/s640/DSC05016.JPG

http://2.bp.blogspot.com/-lad-n8DzTGc/T_sUrAgHWOI/AAAAAAAACzE/G7NmeYCl3M4/s640/IMG_2887.JPG

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

2

Re: Dessert table

jammie !! ziet er goed uit !! :P

Mmmm!!

4

Oh dat is echt mijn droom! Zoiets zou ik ook graag eens doen. Supermooi trouwens!  :)

5

Oooh, dat ziet er goed uit. Lekker, maar het is ook zo'n mooi geheel zo'n desserttable. Dat wil ik ook nog wel eens doen, maar lijkt me een goede planning.
Hoe doe je dat qua planning?

Mss als ik zelf 30aug 10jr getrouwd ben, dat ik zoiets doe...misschien, haha weet niet of ik het aandurf...

dit ziet er ieder geval heel goed uit. :thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Dank jullie wel, ik vind dit echt heeeerlijk om te doen. Qua planning, ik begin 3 dagen van te voren. Ik heb eerst de dingen gebakken die je goed kunt invriezen zoals de muffins, hartige muffins, cupcakes. En de koekjes heb ik ook al eerder gebakken omdat dit in een afgesloten bak lang goed blijft.

Twee dagen van te voren heb ik weer een aantal dingen gebakken zoals het bananabread en de lemoncurd.

1 dag van te voren heb ik de cheesecake gemaakt, de marshmallow pops, de ricotta taartjes en de push cakes.

Op de dag zelf heb je dan alle tijd om alles leuk neer te zetten, wat late verse hapjes te maken zoals de zalmrolletjes en de worstenbroodjes. De hartige muffins warm je nog even op. De rest laat je rustig ontdooien.

Als je vragen hebt stel ze gerust, de recepten worden deze maand op www.uitpaulineskeuken.nl geplaatst :)

7 Laatst bewerkt door judica (13-07-2012 13:28)

Leuk leuk leuk!!! Wordt er vrolijk van  :)

8

Ziet er goed uit!

Ik zou zelf ook graag een sweet table willen maken voor m'n eigen verjaardag in september en ben druk inspiratie aan het opdoen! Bedankt voor de tips en ik hou je site even in de gaten.

9

oooooooo danerol-croisantjes met knakworstjes!!!! die zijn me toch lekker :shh:

ziet er allemaal lekker uit, leuk geheel!

10

Wat een werk heb je ervan gemaakt! Super!! De keuze is reuze, zeg maar :P .

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

11

Ilovetaart schreef:

Dank jullie wel, ik vind dit echt heeeerlijk om te doen. Qua planning, ik begin 3 dagen van te voren. Ik heb eerst de dingen gebakken die je goed kunt invriezen zoals de muffins, hartige muffins, cupcakes. En de koekjes heb ik ook al eerder gebakken omdat dit in een afgesloten bak lang goed blijft.

Twee dagen van te voren heb ik weer een aantal dingen gebakken zoals het bananabread en de lemoncurd.

1 dag van te voren heb ik de cheesecake gemaakt, de marshmallow pops, de ricotta taartjes en de push cakes.

Op de dag zelf heb je dan alle tijd om alles leuk neer te zetten, wat late verse hapjes te maken zoals de zalmrolletjes en de worstenbroodjes. De hartige muffins warm je nog even op. De rest laat je rustig ontdooien.

Als je vragen hebt stel ze gerust, de recepten worden deze maand op www.uitpaulineskeuken.nl geplaatst :)

Dank je wel om dit te delen. Ik dacht idd al dat het een voorbereiding vraagt. Ik ga regelmatig even op je site kijken voor de recepten...wil het toch wel graag eens doen.

Bianca's bakery

12

Mmmmm, dat ziet er echt :9 en :thumb: uit!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

13

Wat ziet het er allemaal lekker en gezellig uit!

14

Dat ziet er erg mooi en ontzettend lekker uit......... :thumb:

15

Aaah wat leuk Pauline, het is ook een leuke tafel geworden. Heb je ook genoemd in de sjop  ;)

@Bianca1969, ik heb op mijn blog laatst een soort van stappenplan gezet voor het maken van een Dessert-Table. Misschien heb je er wat aan. Klik hier voor het bericht.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

16

Gaaf hoor. Wil voor mijn dochtertje ook een sweet table maken voor haar verjaardag. Dus ga ook zeker even bij je recepten kijken!
En Marieke, ik heb al meerdere keren inspiratie opgedaan op jou blog dus zal zeker ook even gaan kijken naar het stappenplan.

Thanks meiden!

17

Dank jullie wel :) Leuk om te horen.

18

marieke84 schreef:

Aaah wat leuk Pauline, het is ook een leuke tafel geworden. Heb je ook genoemd in de sjop  ;)

@Bianca1969, ik heb op mijn blog laatst een soort van stappenplan gezet voor het maken van een Dessert-Table. Misschien heb je er wat aan. Klik hier voor het bericht.

Dank je wel Marieke, hier heb ik veel aan. Heb net een tijdje rondgekeken op je website. Erg veel te vinden. Leuk dat je dit doet!

Thanx!

Bianca's bakery

Mooi geheel! Die cheesecake ziet er echt geweldig uit, ik ga even in de gaten houden of je recept daarvan ook verschijnt  O-)

groetjes,
Eva

20

Leuke table zeg! Waar precies kan ik de printables vinden?

Groetjes Erna

21

wat een werk! het ziet er heel mooi en lekker uit! behalve de spinaziemuffins dan, dat lijkt mij niet zo  ;) , maar smaken verschillen  :)