Onderwerp: Persconferentie Cinderella
Vandaag had er bij ons in de buurt een persconferentie plaats voor een musical "Cinderella" die in september zal gespeeld worden door een amateurstoneelgroep, die het wat professioneler wilden aanpakken.
Ze hebben een meter, Ann Van Den Broeck, een actrice die in België best wel bekend is (heeft oa ook in Spoed gespeeld).
Ik ben bevriend met enkele bezielers van de toneelgroep, en Ann heeft bij mij in de klas gezeten, dus het was ook een kleine stap om mijn hulp te vragen voor wat lekkers voor tijdens de persconferentie.
Alleen was ik t/m vandaag op vakantie en moest ik dus 50 cupcakes op voorhand maken en laten invriezen.
Dit was op hoop van zegen want dat had ik nog nooit gedaan.
Maar ik kreeg net heel lovende woorden over het uitzicht én de smaak van de cuppies, dus ik ben erg tevreden 
Het is een mix geworden van cupcakes van chocolade, vanillecupcakes waarvan sommige met een mars of amandelcupcakes.
Ze zijn bekleed met vloeibare fondant op smaak gebracht met aardbeiensaus, cuberdonssaus, caramelsaus, chocoladesaus of mango. De versieringen zijn van fondant, en er waren er ook bij met een schoentje van isomalt.
De koets is een dummy.
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com
Assepoester was de eerste musical waar ik mijn zoontje mee naar toe nam in Antwerpen!