1

Onderwerp: baby shower taart met robotjes thema

hallo dames

even een vraag van mij omdat ik nu echt geen idee heb wat te maken.

ik moet een baby shower taartje maken van 20 (zou ook een klein stapeltje kunnen worden)en het thema is robotjes en het is voor een jongetje.
ik heb een plaatje gekregen van de robotjes maar nu????
wie kan mij helpen met een idee
http://i268.photobucket.com/albums/jj1/bo_linde/shop_behangrobots_012.jpg

groeten bianca

2

Re: baby shower taart met robotjes thema

Ik snap de link tussen een babyshower en robots niet zo goed.  :think:  Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...  :rolleyes:

Dat is toch een TAART waard!

3

@ppeltje schreef:

Ik snap de link tussen een babyshower en robots niet zo goed.  :think:  Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...  :rolleyes:

hahaha ik ook niet maar ze willen een taart in de thema van de babykamer en die is met robotjes

Emh even denken. Zijn wel hele schattige robotjes met veel verschillenden patronen dusdaar is wel veel mee te versieren. Zien er zo op dit plaatje ook niet heel moeilijk uit om te puzzelen of te boetseren. Ideen van mij: Verschillende botjes puzzelen en dan rond de zijkanten plakken. Boetseren en ze de taart op laten klimmen. Ze rond een wiegje laten staan om te kijken. Ze een waslijn met kinderkleertjes vast laten houden rond de taart, ze een spandoek met tekst laten vasthouden. Ze blokken met it's a boy laten stapelen op de taart. Zo al genoeg ideeen? kan er vast nog meer verzinnen.

Zou het overigens wel op een witte ondergrond houden ze als het voorbeeldplaatje.

Succes, ben benieuwd hoe Je taartje wordt.

Groetjes Petra

5

taartjejansen schreef:

Emh even denken. Zijn wel hele schattige robotjes met veel verschillenden patronen dusdaar is wel veel mee te versieren. Zien er zo op dit plaatje ook niet heel moeilijk uit om te puzzelen of te boetseren. Ideen van mij: Verschillende botjes puzzelen en dan rond de zijkanten plakken. Boetseren en ze de taart op laten klimmen. Ze rond een wiegje laten staan om te kijken. Ze een waslijn met kinderkleertjes vast laten houden rond de taart, ze een spandoek met tekst laten vasthouden. Ze blokken met it's a boy laten stapelen op de taart. Zo al genoeg ideeen? kan er vast nog meer verzinnen.

Zou het overigens wel op een witte ondergrond houden ze als het voorbeeldplaatje.

Succes, ben benieuwd hoe Je taartje wordt.

hartstikke bedankt hier kan ik zeker iets mee...bedankt