Onderwerp: Voor de juf(fen) idee hier gepikt;)
Gisteren kwamen mijn dochters thuis, mama morgen meester en juffen dag he. OOOOOHHHH helemaal vergeten, stom zeg geen cadeautje gekocht
!! Nou blokker is hier vrijwel om de hoek dus heb de meiden geld gegeven weet je kies jullie maar iets leuks uit, dat kunnen jullie wel!!
Vonden ze helemaal geweldig natuurlijk alleen voor een cadeautje op pad. Komen dus thuis met 3 cadeutjes(3 juffen) ingepakt en wel, we hebben theedoosjes gekocht want ze drinken allemaal heeeeeel veeeeeellll thee. Nou goed uitgezocht dan zeg ik. Maar de meiden lagen inmiddels op bed en bedacht me dat ik oooooiiit op het forum CC in een theedoos had gezien. Ok heb altijd wel bloem en bakmeel enz in huis dus als een speer gaan bakken haha. Dus bedankt voor de inspiratie, aangezien de tijd de CC eenvoudig gehouden. Vond de doosjes nog wat kaal dus strikjes gemaakt met heeeeeeellllll veeeeeeel tylose en nog aardig gelukt ook, helemaal aangezien de tijd begon om 8 uur gisteren, was uiteindelijk om half 1 vannacht klaar maar goed hahah.
Nou sorry voor het lange verhaal maar wilde even vertellen hoe het gegaan is hahaha
o ja de meiden wisten niet wat ze zagen vanmorgen, het is nachtwerk geworden, maar hun koppies was het waard.