1

Onderwerp: kant en klare taart

hoi allemaal

ik weet dat dit al enkele malen de revue gepasseerd is maar toch had ik nog een vraagje ik moet de aankomende weken nogal wat taarten maken en ik werk in de zorg en moet dan helaas nachtdiensten werken dus het komt er eigelijk niet van om hem last minute te maken nu wilde ik dus wat taarten van te voren maken en invriezen maar ik durf hier niet zo heel goed aan te beginnen ben bang dat het mislukt en ik dan op het laatste moment geen taart kan afleveren

dit is mijn bedoeling ik moet een twilight taart maken nu weet ik dat je zon eetbare sheet er op het allerlaatste momen t pas moet opleggen en dus niet mee in moet vriezen maar nu wilde ik voor deze taart een biscuit vullen met iets van chocolade en afsmeren met chocolade ganache en bekleden en de decoraties zijn van fondant dus hoe moet ik dit aanpakken

hopelijk kunnen jullie mij helpen

alvast bedankt voor jullie moeite

groetjes Danielle

2

Re: kant en klare taart

Je taart bekleden en in een plastic zak in de diepvries doen. De decoraties er op het laatste pas op doen.

Suc6

3

oke ontzettend bedankt en hoe moet ik hem dan ontdooien met zak en al in de koelkast ?

4

Ik zou in in een doos met een zak erom in de vriezer doen.
Als je m dan gaat ontdooien de zak eraf en een bakje zout in de doos zetten. Doos dicht en in de koelkast.
Het zout en de kartonnen doos absorberen t vocht dat vrij komt

5

Ja met zak 24 uur in de koelkast laten ontdooien, daarna zak er af en decoraties aanbrengen. Zo doe ik het!

6

ontzettend bedankt ga er mee aan de slag vandaag bedankt voor alle tips

groetjes Danielle

7

Zal wel aan de ontvangers laten weten dat je m niet vers gemaakt hebt..

8

Invries- en ontdooivragen [MOVE] -> taartdecoratie algemeen

Daar had je het antwoord op je vraag waarschijnlijk kunnen vinden, en had je al bij de FAQ's gekeken? http://www.deleukstetaarten.nl/faq/57/K … nvriezen?/
http://www.deleukstetaarten.nl/faq/58/H … ntdooien?/