1

Onderwerp: Welke uitstekers en veiners voor Pioen roos?

*zucht*  er is zoveel keuze uit meerdere uitstekers en veiners voor een pioen roos, dat ik even het bos door de bomen niet meer zie. :9

Welke uitstekers en veiners voor de bloembladeren raden jullie aan?
Ik moet een dichte Pioen roos maken. En hebben jullie toevallig ook een mooie how-to voor mij? (de enige die ik wat vond, was er 1 in het Duits en mijn Duits is niks)

Deze veiners lijken me wel wat:
- Flower Veiners Paeonia Peony Inner Petal
- Flower Veiners Paeonia Peony Outer Petal
Maar ik schaf er liever 1 aan. Zou alle bloembladeren met de inner petal kunnen?

En welke uitstekers? Want ze hebben zelfs allemaal andere vormen.
Misschien de
- Peony Petal Cutters (in de vorm van hartjes met golvende bovenkant)?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

..*Heerlijk aan het bakken*..

2

Re: Welke uitstekers en veiners voor Pioen roos?

Ik vind de uitsteker die je bij die je bij Cakes by Bien kunt kopen fijn. Hij heet Jac's Peony. Het is een uisteker voor een dichte pioenroos en er zit stap voor stap een Nederlandse, duidelijke uitleg bij. Je hebt voor deze roos ook geen floral wire nodig.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

3

ik lees even mee :)

groetjes, Vivian

4

Jac's Peony :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

De uitsteker van Celcakes en de veiners van Squire Kitchen gaan bij ons als zoete broodjes over de toonbank.
Carien heeft een goede how to op dit forum neergezet. Hoop dat je hier iets aan hebt

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

6

Zoals Soesa het zegt de uitstekers van Celcakes en... erbij de petal (bloem) veiner van squires kitchen en ook voor de leaves (blaadjes) van squires kitchen

Deze uitsteker is zowel voor een dichte als een open Pioenroos te gebruiken (ze bestaan dan ook echt!!!)

hopelijk kun je hier iets mee

groetjes madhuri

7 Laatst bewerkt door glashill (11-07-2012 20:53)

En Jac zou natuurlijk Jac niet zijn als ze niet zou gaan voor Jac's Peony van Cakes by Bien :lol:

Overigens bevat deze set zowel de uitstekers voor de bloemblaadjes als het blad.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl