Onderwerp: Niet zo orgineel, maar erg leuk om te maken
Gevuld met tiramisubotercreme

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niet zo orgineel, maar erg leuk om te maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevuld met tiramisubotercreme

Maar wel mooi! 
Heel mooi en sjiek idd. 
Leuk hoor!!!
Hoe maak je die strikjes?
mooi kleurtje,welke is het? 
mooi! hoe krijg jij je cupcakes zo mooi bol bovenop
?
@ mamsvandrie: ik heb snij een strook van ongeveer 1 cm breed in 2 gelijke stukken van ... 3 cm ongeveer denk ik. daar maak ik 2 lusjes van en de uiteinde knijp ik een klein beetje bij elkaar. Dan leg je de 2 uiteindes van de lussen iets over elkaar en met een dun strookje van ongeveer 1,5 cm werk je het geheel af door het om het midden te vouwen. Kind kan de was doen en met dat warme weer heb je geen lijm nodig hahaha.
@Essyt: de kleur is van american colours en heet Electric purple (denk ik, het eticketje is een beetje vervaagd haha).
@Renata2: Dat bolle gaat eigenlijk op goed geluk. Ik gebruik altijd het recept van Rudolph als ik cupcakes maak en weet nu redelijk precies hoeveel beslag ik in een cupje moet doen om de cupcakejes iets boven de cupjes te laten rijzen maar niet te ver dat je nog zo'n hele rand cake onder je plakje marsepein vandaan ziet komen. Het standaard recept van rudolph is voor 12 cupcakes maar ik haal er 15 uit.
Bedankt voor de leuke reacties!
Zeker wel leuk...en klinkt erg lekker!!
ja ik dacht al dat het electric purple was,ik heb hem ook namelijk,mooie kleur is het,zeker met dat zwarte strikje en die cups
Ziet er leuk uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niet zo orgineel, maar erg leuk om te maken