1 Laatst bewerkt door bibo6c (08-07-2012 20:26)

Onderwerp: 2e zwangere buik binnen een week

gelukkig is het deze keer een meisje dus ik mocht het roze maken. en natuurlijk mijn nieuwe FI Filigree Border mal gebruikt  :D

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YRREVPHX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-T6XTMQE8.jpg

dit is de link van de CC die er bij horen.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127181829

gr's
Hiba

2

Re: 2e zwangere buik binnen een week

Chique buik met die filigree border en broche!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

een gooische buik, hahaha
nee zonder gein echt inderdaad een hele chique buik, mooi geworden en ook zeer strak zo te zien...

4

anoesz74 schreef:

nee zonder gein echt inderdaad een hele chique buik, mooi geworden en ook zeer strak zo te zien...

ik smeer tegenwoordig niet meer met bc. ik gebruik een soort chocolade fudge mengsel en overgiet de taarten mee en dan laat ik het uitharden. als er onevenheden zijn smooth ik die en dat heb ik een super strakke taart. ik vind het trouwens veel lekkerder dan bc. alle klanten zijn tot nu toe erg tevreden over de smaak.

gr's
Hiba

bibo6c schreef:
anoesz74 schreef:

ik smeer tegenwoordig niet meer met bc. ik gebruik een soort chocolade fudge mengsel en overgiet de taarten mee en dan laat ik het uitharden. als er onevenheden zijn smooth ik die en dat heb ik een super strakke taart. ik vind het trouwens veel lekkerder dan bc. alle klanten zijn tot nu toe erg tevreden over de smaak.

gr's
Hiba

Heb je daar ook een receptje van?? Ik wil ook wel zulke strakke taarten :o

6

Stefanie=2lingmama schreef:
bibo6c schreef:
anoesz74 schreef:

gr's
Hiba

Heb je daar ook een receptje van?? Ik wil ook wel zulke strakke taarten :o

Ik zou het recept ook wel graag hebben. Ben namelijk nog steeds op zoek naar een goede manier om taarten echt strak te krijgen  :Y

7

jaja receptje!! :Y

8

het is eigenlijk geen echt recept recept.ik ik heb op youtube een easy chocolade fudge recept op gezocht en fond deze. het is heerlijk om op te eten.

http://www.youtube.com/watch?v=jmmSdJw29Pk

ik gebruik ongeveer dezelfde hoeveelheid alleen doe ik meer boter of soms chocolade om het dunner te maken. soms is het toch te dik maar dan smeer ik het toch op laat het even in de koelkast staan en dan mijn hand met heel warm water wassen en dan gelijk de cake met mijn handen glad strijken.

je krijgt een strak taart en alles wat je overhoudt kan je als stukjes fudge eten  :P  :lol:

ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is  :think: .

gr's
Hiba

9

thanks! vooral de stukjes fudge opeten is heeeel duidelijk hihi  :D

welke melk gebruik je??  :o

11

Lijkt me ook wel een topper om erin te houden, a ik zeker eens proberen dan, mijn taarten vertonen soms nog wel een de nodige "bumps"... :lol:

12

Stefanie=2lingmama schreef:

welke melk gebruik je??  :o

sorry voor de late reactie. ik ben wegens een operatie even out of service geweest. ik gebruik sweetened condensed milk van de merk Friesche Vlag, in het Nederlands heet het gecondenseerde volle melk met suiker geloof ik. je kan het gewoon bij de supermarkt vinden. er zijn ook andere merken van.

gr's
Hiba

13

Mooie taart amaj,ik zou dat ook wel eens willen maken!!! en het filmpje is alleen al leuk om er naar te kijken hahaha))))) Heel gewoon en toch ziet het er heel erg lekker uit wat hij maakte)))))

Fanny

14

FannyV schreef:

Mooie taart amaj,ik zou dat ook wel eens willen maken!!! en het filmpje is alleen al leuk om er naar te kijken hahaha))))) Heel gewoon en toch ziet het er heel erg lekker uit wat hij maakte)))))

Fanny

ik vind hem zo relaxed. hij maakt vaak hele lekkere recepten maar toch op een snelle en simpele manier, geen poespas dus. daar hou ik van  ;)