Onderwerp: Mijn taarten tot nu toe.
Mijn taarten tot nu toe, althans, de enkele-laag taarten dan. Heb inmiddels ook twee stapeltaarten en een aantal cupcakes gemaakt, die staan in de andere rubrieken. Sommigen zijn zelf bedacht, sommigen in ieder geval deels gecopy-cat. Volgende project is een nieuwe prinsessen-taart en een Cars-taart. Beiden zijn op bestelling... da's wel spannend! Tips en trucs voor de volgende taarten zijn natuurlijk zeer welkom. Heb nog veel te leren.

Een taart om verjaardag te vieren op mijn nieuwe werk, het hartcentrum, dus tjokvol hartjes.

Thuis ook gevierd met taart en cupcakes (maar die staan dus elders
)

Deze Assepoestertaart was voor mijn dochter. Ze was er helemaal gelukkig mee. De pop is een dummy en staat nu nog op haar kamer met de muizen (ze werd 3 en de pop aansnijden.... leek me geen goed idee
).

Detail Assepoestertaart

Een taart voor een collega die een sabbatical opnam en zojuist haar hot-tub had laten installeren. Leuk spul, piping gel!

Gezellig pakjesavond vieren. En kijk eens wat de sint ook nog meebracht?!

Een taart voor kerst. Geïnspireerd op figuurtjes die ik op iemand anders zijn taart op Google voorbij had zien komen.

Deze giraffe met ster was voor op de taart voor de dochter van een collega. De taart hebben we samen gemaakt, de giraffe heeft ze er thuis voor het serveren opgezet.

En dat ziet er dan zo uit.

Geweldig nieuws op een klein kaartje aan de hals van een knuffelooievaar (wordt weer tante) vroeg om een klein felicitatietaartje onder eenzelfde fondantooievaar.
Nou, dat waren ze dan. Nu op zoek naar inspiratie voor de Cars-taart. Die staan er dacht ik genoeg op deze fantastische site!!
Groeten!
Groetjes, Melissa