1

Onderwerp: Mijn eerste taart

Eindelijk heb ik dan mijn eerste taart gebakken en gedecoreerd  :) 
Ik heb hem gevuld met 2 lagen botercreme en een laagje 4 vruchten jam, en bekleed en gedecoreerd met marsepein.
Nog lang niet zo mooi als de meeste creaties die ik hier voorbij zie komen, maar ik heb de smaak te pakken en ben al bezig met ideetjes voor mijn 2e taart  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SEBQUOSV.jpg[ /img]

Groetjes Naha

* * * Have your cake and eat it too * * *

2 Laatst bewerkt door Mijnemop (06-07-2012 12:32)

Re: Mijn eerste taart

NaHa schreef:

Eindelijk heb ik dan mijn eerste taart gebakken en gedecoreerd  :) 
Ik heb hem gevuld met 2 lagen botercreme en een laagje 4 vruchten jam, en bekleed en gedecoreerd met marsepein.
Nog lang niet zo mooi als de meeste creaties die ik hier voorbij zie komen, maar ik heb de smaak te pakken en ben al bezig met ideetjes voor mijn 2e taart  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SEBQUOSV.jpg

Groetjes Naha

Ziet er al leuk uit!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

3

Dank je wel  :) 

Ik vond het bekleden best lastig maar oefening baart hopelijk kunst (op den duur) en ik heb al veel handige tips gelezen hier die ik zeker ga gebruiken!

4

Ziet er echt mooi uit

5

wow, een prachtige eerste taart  :thumb: ! succes met de rest van je taarten. ben zelf ook nog niet zo lang bezig, maar het gaat echt steeds makkelijker!

6

Thanx dames  :D  Vandaag mn 2e taart proberen. Doel: Marsepein dunner uitrollen, biscuit strakker en netter bekleden en de decoraties ook dunner maken. Oh ja, en ik ga zelf voor het eerst mijn marsepein kleuren... Groetjes!

Ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar de foto's van je tweede taart.

Mooie taart hoor voor n eerste x.
Die vouwen onderaan had ik toen ook. Ben er achter dat je n flinke lap moet uitrollen zodat je m mooi kan 'aandrukken'. Op die manier krijg ik geen vouwen meer.
Ben ook benieuwd naar je 2e taart  :D

9

Ik vind 'm leuk! :)

10

Ik vind de taart al erg leuk geworden! En oefening baart kunst toch?
Ik heb laatst ook mijn eerste taart gemaakt en ook die is nog niet perfect, maar jouw taart ziet er al erg leuk uit ook!

11

Mijn 2e taart is ook leuk geworden, iets netter bekleed en erg leuk om het marsepein zelf te kleuren. Ik merkte wel dat het iets makkelijk te kneden is als de kleur er door geen gemegd is, omdat het toch net een tikje vochtiger wordt.

Morgen maak ik nog een taart, dus  de foto´s van nr. 2 en 3 zal ik komend weekend plaatsen  :)