1

Onderwerp: zomaar taartje :)

zomaar taartje om wat dingetjes te proberen, zoals het spongecake recept van het forum, de crimper voor het eerst gebruikt wat me heel erg mee viel, en voor het eerst met patidess smaakstoffen gewerkt, namelijk aardbei friszuur door de botercreme gemikt. ben benieuwd! maar eerst gaat de taart nu de vriezer in, want ik wil eens proberen hoe dat ontdooien bij mij gaat  :lol:

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/283705_245947215508256_1373801374_n.jpg

2

Re: zomaar taartje :)

leuk taartje! 
mooie kleur!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Wat een schatje en wat een mooi zacht kleurtje

4

Crimper? Krijg je daar zo'n grappig randje mee, aan de bovenrand vd taart?

5

dank jullie wel :)

Marvivman schreef:

Crimper? Krijg je daar zo'n grappig randje mee, aan de bovenrand vd taart?

ja klopt, die maak je met de crimper :Y

6

Nou dat is zo maar een heel mooi taartje  :thumb:

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

7

Hij is mooi, mooi randje met de crimper ook

8

mooi hoor!

9

Wouw, wat een super mooi taartje!! Die roos vind ik ook echt super mooi. Het lukt mij helaas nog steeds niet om rozen te maken :s ...

Mag ik vragen met welke crimper je dat randje hebt gemaakt? Ziet er erg leuk uit!!

Groetjes Linda

10

Mooi "zomaar"-taartje. Kleuren vind ik erg mooi. De roos is ook heel mooi.
Het crimper-randje ziet er goed uit...heb pas ook een (hartjes)crimper gekocht, wil die volgende week gaan gebruiken. Leek me nog niet zo makkelijk, maar jouw woorden geven moed  :Y

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

Bianca1969 schreef:

Mooi "zomaar"-taartje. Kleuren vind ik erg mooi. De roos is ook heel mooi.
Het crimper-randje ziet er goed uit...heb pas ook een (hartjes)crimper gekocht, wil die volgende week gaan gebruiken. Leek me nog niet zo makkelijk, maar jouw woorden geven moed  :Y

dankje! ja het viel echt mee de crimper, zou het wel eerst even op een los stukje fondant/marsepein proberen voor je gelijk op de taart gaat werken, dan kan je beetje voelen hoe het gaat!  succes :-)